A bemutatók után elérkezett végre az új Tucson első tesztvezetési lehetősége. Még nem rendes, egyhetes teszt csak néhány napos, ami alapján már bőven lehet elképzelésünk arról, milyen is lett.
Egy hét alatt 1000 kilométert autóztam a konnektoros Capturrel, volt időm kiismerni. Nehéz helyzetben van, túl erős a konkurencia, pedig ez sem rossz autó ám.
Hogy mi a jó 2020-ban? A Jaguar F-Type mindenképp. V8, kompresszor, 2 ülés, összkerékhajtás, de csak a biztonság kedvéért egy lapos sportkupéban tökéletesen behangolva. Szóval ilyen egy igazi Jaguar.
Kezd színesedni a villanyautók piaca, de a hatékonyság és a divat két másik irányba tart. A Mazda újdonsága rendesen megkapó, de vajon a képességei elegek a piac kommersz, de hatékony modelljeihez?
F1-es és villanyautós tapasztalatával rögtön három legnépszerűbb modelljéből is hibridet készített a Renault. A belépőt a Clio jelenti, de belőle rögtön az R.S. Line csúcsverziót próbáltuk.
Az 5-öshoz hasonló prémium kombik még úgy is népszerűek, hogy a divat az SUV-knak kedvez. Jó, hogy sokan inkább a józanabb és elegánsabb felé húznak, az 5-ös Touring is sok szempont miatt vonzó.
Korunk politikája kierőszakolta a zöld rendszámos Audi A6 létezését. Szégyenkeznie persze nem kell a modelltestvérei között, de értelme csak akkor van, ha a tulajdonos is odafigyel a töltésre.
A CX-30 érkezésével, mintha kicsit háttérbe szorult volna a CX-3. Pedig, aki egy igazán kényelmes városi crossovert keres, a Mazda2 platformjára épülő CX-3-assal is jól jár. Enyhe frissítése után próbáltuk.
Felettébb ígéretesnek tűnt a menetpróbán, de vajon milyen hosszabb távon? Az ID.3 tesztje egyelőre nem volt kellően meggyőző, de már egy szoftverfrissítés is sokat segíthet rajta.