A brit luxusmárkák közül a Bentley az elsők között ült fel a SUV vonatra. Egyből sikeressé is vált a Bentayga, ám most nagyon jót tett neki, hogy a Continental GT formavilágát igyekeztek rászabni.
Mindenben hozza az átlagost az új SEAT Leon Kombi, amit pozitívumként értékelek. Aki nem ül bele a Golfba, valószínűleg tökéletesen elégedett lehet a spanyol testvérrel is.
Ahogyan az a Nissantól már megszokott, a második generációs Leaf is kapott egy nagyobb akkumulátoros verziót. Ez viszont nem vált egyértelműen az előnyére.
Nem sikerült 48 kilométernél feljebb srófolni a konnektoros hibrid hajtáslánccal felvértezett Audi Q7 villany hatótávolságát. Persze ez sem rossz érték, elég lehet a mindennapok során, hogy városban csak villannyal haladjon.
Rövid távon eddig minden alkalommal kellemes csalódást okozott a Megane, de mit fog mutatni fél év alatt? A frissített verzióval hosszú távú terveink vannak, és annyi biztos, már most jobb, mint korábban.
Csalókák a Volkswagen formatervei. Képekről a T-Roc eléggé baltával faragottnak tűnik, közelről és élőben viszont sokkal csinosabb, a kabrió pedig egészen nagy élmény tud lenni.
A Civic sportosnak tűnik, a Leon pedig a VW-n belül képviseli a sportos kompaktot. Áruk nagyon hasonló azonos felszereltséggel, végeredményben pedig óriási a különbség. Japán a német/spanyol ellen. Melyikük éri meg igazán?
Belépő szintű benzinesével tettük próbára az ingolstadtiak középkategóriás limuzinját. Eláruljuk, hogy mit nyújt a négyhengeres turbós a prémium szegmensben!
Fogyasztásban, luxusban, igényességben és menetkényelemben is a csúcsra tör a konnektoros hibrid hajtáslánccal felvértezett Mercedes-Benz GLE. Nézzük, mennyire sikerül!