Sokat tett a BMW azért, amilyenné a megítélése vált. A sokszáz lóerős SUV-k és a világító vesés X6 sajnos pont az, amire a tehetős vevők vágynak, maga a feltűnés. De van még igazi BMW is, ínyenceknek.
Utánozhatatlan és megunhatatlan a Mazda MX-5! Keménytetővel sem veszítesz az élményből, és felejtsd el, hogy csak a Soul Red néven elhíresült vörös szín áll neki jól igazán.
Konnektoros hibridként, azaz PHEV-ként igazi svájci bicska lett a Superb. Nem is a zöld rendszám a legnagyobb ütőkártyája, hanem kényelme és menetdinamikája.
Műszakilag minőségit kínálni ma nem a legkifizetődőbb, és a gyártók is úgy állnak hozzá, ahogy a vásárlók; egyre kevesebbeket érdekel. Helyette adjon mást, mutasson jól, legyen érdekes, és ezt az 508 tudja.
Tavaly némi frissítést és legfőképp kétszeresére növelt akkukapacitást, valamint remek árat kapott a Volkswagen e-up! - összességében bámulatosan jó ajánlat lett.
A világ legnehezebb dolga kétszer megcsinálni egyszerre valamit úgy, hogy az mégis jelentősen különbözzön. Az Opel és a Peugeot emblémás kis PSA villanyautók papíron ikrek, ez mégsem mérvadó.
Mókás dolgokat szül a tomboló downsizing. Például a veszettül sportosnak tűnő Honda Civicet, háromhengeres motorral. Ám haragudni nem lehet rá a csalafintasága miatt, hiszen közlekedni kimondottan jó vele.
Vidám kisautót faragott a PSA csoport, a CMP-re épülő újdonságok közül mindenképp a 208 a legvagányabb. Elektromosan büntetlenül nyargalászik vígan a forgalomban. Mostantól lesz igazán mókás a villanyautózás!
Rekordidő alatt kifutott a villanyautók új támogatási rendszere, de a sikerrel pályázóknak van még idejük dönteni és vásárolni, így aztán megnéztük vajon az Opel vagy a Renault villanyautója számít-e jobb vásárnak.
A zöld rendszámra való jogosultságot ki is kéne érdemelni, ehelyett egészen egyszerű a követelmény. Két olyan rendszer áll most egymással szemben, amikből látszik, mi lenne a helyes irány.