Továbbra is él a nagycsaládok támogatása, így jelentős kedvezménnyel lehet hétszemélyes járműveket vásárolni. Köztük a Toyota Proace City Versót is, amely az alap benzinmotorral járt nálunk.
Az új Opel Corsa esetén az elektromos verzió ugyanúgy a kínálat része, mint a benzines vagy a dízel. Nem csak árban, teljesítményben is ez a paletta csúcsa. De vajon milyen használni?
Egy plug-in hybrid esetén nem csak az kérdés, milyen hatótávot tud elektromosan, hanem az is, hogy miként viselkedik közben, miként utána. A Ford Kuga elég meggyőzően.
Minden korszaknak megvannak a kihívásai, most épp a károsanyag-kibocsátás elleni küzdelem a legnagyobb, a villamosítás az egyetlen lehetséges út, és a PSA is elvégezte a házi feladatot.
A PSA testvériségbe a haszonjárművek között olykor beköszönő Toyota a kisebb méretkategóriában sem akar kimaradni a jóból, így a Proace City is megjelent a palettán. Amely még fapados változatában is kedvelhető munkagép.
A világ legnépszerűbb autójának számító Toyota Corolla idén terepkombis Trek kivitelt kapott, ez is csupán fronthajtású, ám nagyon kellemes kialakítású.
Csak nem akar sportosodni a Mazda, de most először érezzük azt a 3-ason, hogy van benne akarat. 150 lóerős motorral próbáltuk, ami még mindig tisztességes méretű és szívó.
El sem vártuk soha egy Skodától, hogy stílusa legyen, vagy minőségérzete, vagy bármije, ami több, mint az egyszerű használati érték. Az új Octavia nem egy újabb se hús, se hal közlekedőeszköz.
Annyira jól néz ki, hogy simán elhiszi róla az egyszerű szemlélő, hogy sportos ötajtós. Pedig ez csak a Corolla empakettje, és nagyon passzol a 2,0 literes hibridhez.