A második generációs Renault Captur a franciák svájci bicskája, mindenre is jó. Fokozottan igaz ez a dízel-automata verzióra, ami a kínálat csúcsát is jelenti.
Az autó, aminél valójában nem kell több. Divatos megjelenés, kellőképp erős motor, tágas utastér, takarékosság. Ezek a tulajdonságok mind az alapfelszereltségű Suzuki SX4 S-Cross sajátjai.
Két olyan elektromos autó áll most egymással szemben, amik normális autóknak tűnnek. Rendes teljesítmény, elég jó anyaghasználat, menő külső. Mostantól lesznek bevállalhatók a belépő villanyautók?
A legolcsóbb szabadidő-autó, egyben a legnépszerűbb Dacia a Duster. Új alapmotort kapott, az 1,0 literes, 100 lóerős és háromhengeres benzinest. Kipróbáltuk.
Vannak ellentmondások, nem is kevés, van arca is, nem is kicsi, van tömege is, irdatlan nagy. Selymes járású sorhatos benzinmotor és hangtalan suhanás egy helyen, egy másik dimenzióban, valahol csodálatos tárgy.
Mindig is a figyelemreméltóbb szabadidő-járművek közé tartozott a Subaru XV, ám most, hogy már hibrid hajtáslánccal is elérhető hatványozottan érdemes a figyelemre.
A Lexus csúcs SUV-ja Európában az RX hosszított változata, az RX L. Tavaly ez is megújult, második üléssorába pilótaüléseket kapott a leggazdagabb felszereltségnél. Ilyet próbálhattunk.