A kisautók között egészen korrekt méretű, ráadásul megdöbbentően komoly tudású az Opel Corsa. Igaz, az automata váltós GS Line egy hajszálnyit személyiségzavaros.
Számtalan ponton javítottak a Toyota hibrid rendszerén, látszólag épp ott, ahol volt benne kivetnivaló. Most a Corolla kombiban is szereplő 2,0 literes rendszer igazán jó partner, még nekem is tetszik.
Egy pillanatra nem figyel oda a világ, és a koreaiak olyan modelleket dobnak piacra, amik instant szívdobbanást okoznak. A Kona formája zseniális, a Toyota C-HR méltó ellenfele, hajtásügyileg is.
Ma már szinte keresni kell a turbó nélküli alapmotort kínáló autókat, a Renault Clio ilyen. Ki is próbáltuk, mit tud az alapgép, elmondjuk, hogy vállalható-e!
Új hajtáslánccal bővült a Fiat legnépszerűbb modelljének kínálata. Az apró 500-as egyszerű hibrid rásegítést kapott, új motorjával és váltójával próbálhattuk.
Tavaly megújult és új hajtásláncot kapott a Toyota C-HR, a 2.0 Hybrid Dynamic Force verzió a Corollából ismerős lehet, de igazán a C-HR-nek volt rá szüksége.
Elérkezett az idő, hogy a BMW sorhatos sportmotorja is új generációba lépjen, és ez az új X3/X4 párosban szerepel először. Valódi M-es modell, valódi BMW-s vezethetőséggel, valódi élménnyel, ami közel felfoghatatlan.
A Volvo Polestar modelljei mindig is a vártnál jóval radikálisabbak voltak, aminek az lett a következménye, hogy teljesen ki is vált a márkából, és minden eddiginél durvább autót faragott. De visszakacsint még, például az XC60 T8-on.