Jelentős változás érte a japán márka rajongóit, szívómotor már csak a szedán Corollához kérhető, de mi lesz azokkal, akik a hibridet nem tudják, vagy nem akarják megfizetni? Nos, nem járnak rosszul.
Történnek furcsa dolgok a BMW-nél, de szerencsére, ami igazán fontos, arra többszörösen koncentrálnak. A 3-as sosem volt ennyire jó, mint most, hat hengerrel pedig azt adja, amit kell.
Túllépett már áraival azon a Skoda, hogy egyszerű népautónak mondhassuk, ehhez igazodik a minőség, a konstrukció és a kivitelezés is. Legkisebb crossoverükbe, a Kamiqba se lehet belekötni.
Hat évvel ezelőtt debütált a Citroën C4 Picasso harmadik, egyben a Grand C4 Picasso második generációja. Tavaly leginkább nevet váltottak: C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer néven folytatták karrierjüket.
Különleges jószág, főként mert egy mérettel följebb tudja ugyanazt az élményt adni, mint a Cooper. A valaha volt legerősebb Mini igazán éles kés lett a fiókban, az élezőt azért ne tegyük messzire.
Felpörgött az érdeklődés a hétüléses személyautók iránt, amióta állami támogatással lehet őket megvásárolni. Köztük a Toyota Prius púpos változatát is. Bár nem mai csirke, mégis érdemes számításba venni.