Elindult valami újra a Skodánál, és a Scalát tényleg egy új lépcsőfoknak érezni. De nem szaladt el kicsit az a ló? Levegőt alig kaptunk, amikor megláttuk ennek a tesztautónak az árát.
Míg az Opel Corsa nemzetközi menetpróbája csak jövő héten lesz (a magyar újságírók számára), itthon már tesztvezethető az elektromosként is érkező újdonság. El is kértük egy körre!
Az egyik legjobb Focus a modellpaletán a háromhengeres szívómotorral felszerelt változat. Kár, hogy már nem sokáig szerepel az árlistán, szóval igyekezz, ha lecsapnál rá!
Az Év Magyar Autója zsűrivel elsőként kaparintottuk meg az új Renault Zoét, rögtön össze is vetettük a legfontosabb idei elektromos újdonságokkal. Ahhoz képest, hogy ő a legolcsóbb, nagyon derekasan helytállt.
Csodamotort adott volna a világnak a Mazda? A Skyactiv-X egy különleges szerkezet, de mit érzékel belőle a felhasználó, akit teljesen hidegen hagy, hogy épp egy mérhetetlenül egyedi megoldást vezet?
Azért szeretjük az agresszív kismalacot, mert gátlástalanul kimondja mindazt, amire mi is gondolunk. Általában mondjuk fájdalmasan kellemetlen, de végülis csak önmagát adja, se többet, se kevesebbet.
Óriási móka a Suzuki Jimny. Többen megbámulják, mint egy ritka sportautót és örvendezve integetnek utána. Az automatikus váltó ráadásul növeli a kényelmi faktort.
Szikrázóan piros fényezésével le sem tagadhatná származását ez az ötajtós, sportosnak álcázott kompakt. A Fiat Tipo korrekt, a Sport csomagot pedig totál tudja hordani.
Elsők között mutatott be a Volvo olyan egyszerű kombit, amit emelt hasmagassága és körbeműanyagozása már könnyebb terepjárók közé emelt. Ennek több mint 20 éve, a recept ma is működik.
Az állami támogatás miatt reneszánszukat élik a hétüléses egyterűek, a Dacia Lodgy egyértelműen a piac legolcsóbbja, a dízel pedig a paletta legtakarékosabbja.