Vannak, akik csak közlekedési eszközként tekintenek az autóra, és vannak, akik minden pillanatát élvezik a vezetésnek. De vannak, akiket nem érdekel a technika, mégis élményt akarnak, nekik szól a Peugeot.
Amerika kedvenc autójának legerősebb változata itthon nagyon idegenként hat. Méretei és stílusa, de főleg képességei miatt. Az F-150 Raptor már az a szint, ahol nincs kérdés, egy terep raliautó közútra.
Munkagépnek és családi autónak is megfelelő a SsangYong Musso Grand pickup, ami a széleskörű felhasználhatóság mellett már a formatervével is hódít. És akkor az árát még nem is említettem.
Megvan a lehetőség több tízmilliós értékű autónál is beváltani az állami támogatást, a való világban viszont pont az ilyen autókra lesz tökéletes a kedvezmény, mint ez a családoknak kiváló Caddy.
Előfordult már a történelemben nem egyszer, hogy magas menőségi szintről beszéltünk egy kombi esetében. A Peugeot 508 SW most csatlakozott ehhez a nagyon kis halmazhoz.
Egy villanyautónál az első kérdés mindig az, hogy mekkora a hatótávja, a katalógusérték után pedig rögtön rákérdeznek a gyakorlatira is. A Kia e-Niro mindkettővel meglepetést okoz.
Közel 1500 kilométert tekertem az alap Renault Megane kombiba. Na jó, csak a motorja volt alap, ellátmánya a kínálat második lépcsője. Sem családi, sem céges autónak nem kellene ennél jobb.
Csoda, hogy nem pattan le róla magától a zöldrendszám, dízelhibridsége miatt igazi tiltott gyümölcs, miközben egy végtelenül kifinomult és minőségi szerkezetről van szó, szemtelenül hosszú hatótávval.