Szó szerint értendő a cím, hiszen az Audi A1 a kisautók táborát erősíti, közöttük viszont bőven kilóg az árával. Vajon mással is erősíti a luxus fogalmát?
A dízel és összkerékhajtású, ráadásul Techroad felszereltségű Duster nem csak a modell, a márka jelenlegi csúcsmodellje is. Korrektségével ma is állakat ejtő.
Elsőként lépett piacra a Jaguar a prémium SUV-k között, de a korai érkezésnek ára van. Állakat szakít a gyorsulása, igazából ez egy sportautó, a körítésre már keveseknek lesz ereje figyelni.
A gyáriak bevallottan a Soul Red Crystal fényezésre esküsznek, hiszen szerintük is az a szín emeli ki a legjobban a Mazda6 vonalait. Ám az ezüst tesztautó bebizonyította, hogy ez nem teljesen igaz.
A hot hatch kategória egy hangyányit kinőtte már saját magát, de mi van, ha nem kell több 200 lóerőnél? Újra kell értelmezni a hétköznapi csapatósat, és ebben most a Kia eltalált valamit.
A részletesebb tesztek előtt vezethettem egymás után a ma elérhető prémium villany-SUV-kínálat kétharmadát. Vajon az Audi e-tron vagy a Jaguar I-Pace a meggyőzőbb?
Végre jó ránézni az Audi Q3-ra! Az előd unalmas vonalai után nagyot lépett előre a formaterv területén a Q3. Vajon elég bele az 1,5 literes benzinmotor?
Megindultak a nagycsaládosok a 2,5 milliós autóvásárlási támogatásért. A Fiat Dobló Panorama a második legolcsóbb ilyen, egyben a legolcsóbb tolóajtós modell. Kipróbáltuk.