A Daimler és a franciák házasságából ugyanolyan autók születésére számítottunk, ennek ellenére bár ugyanaz a motor, mindegyik nagyon más, és az az érzésünk, hogy a Renault bánik a legjobban az új technikával.
Vidámság kimaxolva. A Fiat 500C Collezione örömet csempész az egyhangú mindennapokba, bár tény, hogy leginkább a hölgyek értékelik élénk színeit és cuki megjelenését.
Kiugró jelenség a kompaktok között, a Vignale csúcsfelszereltségtől eggyel magasabb szintűnek tűnik a Focus. Mutatós, csinos és a különleges fényezés is passzol hozzá, de ne legyünk vakok!
Immár 6 éve, hogy megjelent a BMW i3, akkumulátorkapacitását azóta kétszer is növelték, így ma már nem is kapható hatótáv-növelő benzinmotorral. Megnéztük, most mennyire élhető.
Hétüléses autóként a SEAT Tarraco is elérhető lesz júliustól a 2,5 millió forintos nagycsaládos kedvezménnyel, ártámogatást a forgalmazó is bőven ad hozzá. A tesztautó persze nem az alapváltozat, hanem a paletta másik véglete.
Nem kérdés, hogy belezúgsz-e, csupán az, hogy mennyi idő alatt. Azonnal, vagy még egy párszor rá kell nézned, de legkésőbb az első kanyarban biztosan beléd fojtja a szót.
Immár 10 éve a Fiathoz kötődik a Jeep, ez pedig autóikon is meglátszik. A Cherokee motorja például nem csak a Wranglerből, az Alfa Giuliából is ismerős lehet. Vajon milyen a csomag?
Sokszor nehéz megérteni a divatot, de nem is feltétlenül kell, ha valami menő, akkor azt jobb, ha elfogadjuk. A Jimny most menő, olyan érthetetlen módon, akárcsak a gumicsizma.
Idén számos modelljében friss, 1,7 literes dCi motorral váltotta korábbi 1,6 litereseit a Renault. Először a Scenic egyterűben, a belépő 120 lóerős erőszinttel próbálhattuk.