Negyedik generációjához ért a Suzuki Jimny. Minden eddiginél jobb, minden eddiginél cukibb, olyan autó, amit mindenki imád, pedig használhatósága nem a legjobb.
Semmi szüksége nem volt nagy változásra az Evoque-nak, ha még hat éven keresztül gyártották volna, akkor is imádnák a vásárlók. De itt az új, ami messziről pont ugyanolyan, közelről meg nagyon más.
Makacsul ragaszkodik ahhoz a Toyota, amit 20 évvel ezelőtt kitalált és nem áll be a sorba bohóckodni az elektromosan megtehető hatótáv versenybe. A RAV4 hatékonyságával domborít, és hihetetlen, de még vezetni is jó.
A világ leggyorsabb hétüléses SUV-ja cím az övé, mégis csak ötülésesként járt nálunk a Skoda Kodiaq RS. Így is bőven szerethető, s igazából nem is a sportvonal miatt.
A biztos pont, az autózás színtiszta öröme, mindig piros betűs ünnep, amikor MX-5 érkezik a naptárba. És most erősebb is lett, hurrá! Ja, hogy ez csak a mézes madzag…
Ismét terítéken a szívó vs. turbó téma, ugyanis gyors egymásutánban járt nálam a Kia Ceed kombi az 1,4 literes szívó és az egyliteres turbófeltöltéses benzinmotorral. Nem szeretnék döntőbíró lenni, de azt elmesélhetem, hogy nekem melyik tetszett jobban.
Ha sár fröccsen a C5 Aircross fogaskerekeket mintázó emblémájára, akkor sem rémül meg az autó, ám valójában vérbeli divatterepjáró a Citroën legnagyobb szabadidő-autója.
SUV, vagy crossover? Mindig nagy a dilemma, mert nem mindegy, hogy hívja a gyártó, és az sem, milyen a termék. A Honda CR-V szerintem az előbbi, de akkor minek az összkerék?