Még véletlenül sem akarnak utánozni senkit, egy Citroënt azonnal felismerünk akkor is, ha bekötött szemmel ültetnek be, és a C3 is töményen hozza azt az egyediséget, amire az emblémája kötelezi.
Hivatalos Tesla képviselet hiányában egy lelkes rajongó szinte vadonatúj Model 3-asát próbáltuk ki. A rövid kör után is érthető, hogy miért ez a világ kedvenc villanyautója.
A gázolaj a sátán üzemanyaga, de kéz a kézben járnak a turbós, ráadásul nagyteljesítményű benzinmotorokkal. A Talismannál most növekednek a lökettérfogatok, egyre izmosabb, az 1,8-as benzines pedig sportmotorként született.
Lehet támadni a BMW-t az elnevezések miatt, de nincs túl sok értelme. Igen, a 8-astól nem egészen azt kapjuk, amit várnánk tőle, legalábbis a neve miatt, más tekintetben viszont az egyik legjobb ma kapható BMW.
Tavaly kívülről és motorparkjával is megújult a Renault Kadjar. Csúcs benzinesével és kétkuplungos automata váltóval vallattuk. Nem szerepelt rosszul, de kérdőjeleket azért hagyott.
Nincs ma olcsóbb autó, mint a Dacia Logan. Alapmotorjával 2 millió forint alatt kapható. A tesztautó persze a "csúcs" Arctic. Józan választás, és még nála olcsóbban sincs semmi egyéb a piacon.
Egy ideje már komolyodik a 3-as BMW, de most érezni rajta igazán azt, hogy beérett. Már nincs sok különbség az 5-öshoz képest, de van terület, ahol még jobb is nála, és ez a vezethetőség.
Első ránézésre talán egy egyszerű változásnak mondanánk, amin a Mazda3 átesett, az új generáció viszont egy merőben más autó, mely az identitását ugyan megőrizte, de minden téren jóval egyedibb lett.
Nagyon kellemes meglepetés a Dacia Lodgy! Aki költséghatékonyan szeretne egy nagyobb családok számára is alkalmas autót, mindenképpen írja fel a bevásárlólistára a Lodgyt!