Nincs ma hazánkban drágább és nagyobb Hyundai, mint a Santa Fe, ráadásul a Hyundai palettáján egyedül ő lehet hétüléses, így csak hozzá jár majd a 2,5 milliós nagycsaládos vásárlási támogatás.
Meglehetősen tartalmas színházat fejlesztett a PSA csoport, minden márkájánál más darabot láthatunk, de végsősoron ugyanazt. Vajon a DS7 Crossback tényleg mindegyiknél jobb volna?
Érdekes élmény Magyarországon egy Mustangot vezetni. Az USA-ban szinte népautó, ám itthon - bár egyre többet látni belőle - még mindig különleges jármű. A Bullitt pedig rátesz erre egy lapáttal a filmes utalásaival.
Van mihez méregetni a Hyundai első igaszán sportosra vett modelljét, ám a Fastback karosszériával egyelőre senki nem tudja felvenni a versenyt. A legszebb, hogy sportautónak hibátlan, de nem csak arra jó.
Csúcsdízelével, összkerékhajtásával és SportLine kivitelével a Skoda Superb igazi titkos tipp. Annak ellenére rejti tudását, hogy a Dragonskin sárgászöld metálfényezéssel csöppet sem rejtőzködő.
Nullkilométeres autóként kaptuk meg a minden idők legerősebb Daciájának számító Dustert, amibe a Mercedesekbe is szerelt 1.33 TCe motor 150 lóerős verziója került. Alaposan kipróbáltuk, jól szerepelt.
Általában dízelmotorral kapjuk a PSA termékeket, de egyre fontosabb a piac számára a benzinmotor, most pedig a nagyobbat, a teljesen új 1,6 literes turbóst sikerült próbálnunk, amivel még kényeztetőbb a C5 Aircross.