Néhány napig a „tápláléklánc csúcsán” éreztem magam, amíg a Ford Rangerrel jártam. Senki nem packázik a tekintélyt parancsoló platós géppel a forgalomban, ám az igazi otthona a terep.
Elviszik, amit kell. Átmennek, amin kell. Maguk alá gyűrik a világot, ha úgy adja ki, de pózolni is tudnak, ha azt kell. Szuperhősök? Rocksztárok? Vagy csak két csicsás teherautó?
Csaknem ezer kilométert tekertünk bele a kisebbik dízelmotoros, de automata váltós Focusba. Kijelenthető, minden idők legjobb Fordja - ha arra használjuk, amire való,
Az elmúlt év számtalan új autója közül a Peugeot 508 volt az egyik kimondottan várt modell. A franciák izgalmasat alkottak egy tetszhalott kategóriában, vagy csak a színház lett elég jól eltalált?
Előszeretettel hangoztatja a Honda, hogy a világ legnagyobb darabszámban eladott szabadidő-autója a CR-V. A legújabb generációt kipróbálva egyértelmvé vált, hogy nem véletlenül viszik, mint a cukrot.
Ciki, ha dízel, a háromhengeres benzines meg milyen már?! A Peugeot új gázolajosa viszont elég jó párosítás a díjnyertes crossoverhez. Nem kell még temetnünk a sátán üzemanyagát.
Egy örökkévalóság, mire bemelegszik, viszont nem iszákos, és sok vetélytársához képest csendesebb a Honda 1,6 literes dízelmotorja. Kiváló társ lehet a sokat autózóknak, ám a négyajtós változat kevésbé praktikus, mint az ötajtós.
Formailag annyira telitalálat a Kodo irányvonal, amelyet a Mazda néhány éve követ, hogy a ráncfelvarrások során sem lehet elrontani. Ugyanakkor az automatikus sebességváltó nem feltétlenül nyerő választás a CX-3 szabadidő-autóhoz.