A nagybetűs szabadidő-autó, valahogy egészen egyértelmű, hogy a Skoda egyik legjobb döntése volt az utóbbi időben a Kodiaq megalkotása. A Scout mutatja meg igazán, miről is szól.
Sarkvidéki expedíciókra készítenek fel autókat, szerinted milyen az, ha ők hozzányúlnak egy Navarához? Az Arctic Trucks pár apró megoldással rendkívül hatékonnyá tette a Nissan pickupját.
A kompakt piac meghatározó alakja, de megtörtént vele az, amitől a legtöbb vásárló fél. A turbósított, hengerétől vesztett Focus már nem tűnik annyira jó üzletnek, legalábbis ebben a formában nem.
Semmihez nem hasonlítható, a Mustang nagyon más, a többiek meg már mind turbósak. Az RC F-nek egyetlen ellenfele van, az is házon belül, az ünnepi modell kisugárzása viszont fenomenális.
Haszonjármű vásárlásakor jönnek csak igazán elő az észérvek, a Dacia Dokker Van viszont azt a lehetőséget is megkapta, hogy bebizonyítsa: élményautóként is felfogható.
Így a tél közeledtével nagyon fontos a megfelelő C-vitamin mennyiség bejuttatása a szervezetbe. Úgy érzem, a citromsárga Megane R.S. segített, hogy bátran nézzek szembe a téllel, de azért szívesen fogyasztanék belőle repetát.
Az első Kia cee'd 2006-ban akkorát gurított, hogy új időszámítást hozott a márka életébe; a harmadik generáció ismét egy nagyon jól sikerült, jó áron adott kompakt.
Vannak országok, ahol elvből nem vesznek nagyobb autót városba, mert mégis minek? Oda való az Aygo és a hasonszőrű testvérei, itthon ez egy kicsit félelmetes, komoly bajok vannak a közlekedési morállal.