Olyan autókat szeretne gyártan ia Mercedes-Benz a jövőben, amelyekben teljes mértékben otthonosan érezhetik magukat az ügyfelek. Az (régi)új irány egyik első képviselője a villanyhajtású GLC.
Budapesten vittem el egy körre a Leapmotor új, C-SUV szegmensben próbálkozó villanyautóját, ám túl sok meglepetést nem tartogatott. Mutatom, hogy miért!
Jókora frissítést hozott az első alapoktól villanyautónak épülő modelljéhez a Toyota. Átszabott külső, nagyobb teljesítmény, új akkumulátorok és gyorsabb töltés, mégis olcsóbb lett, mint a kifutó verzió. Vajon elég lesz mindez az áttöréshez?
A Volkswagen egyik legnagyobb góllövése a T-Roc az utóbbi évtizedben, ezért nagyon nem mindegy, milyen lesz az utód. Vagyis, milyen lett,hiszen már itthon is rendelhető, mi pedig egy menetpróbán igyekeztünk kiszimatolni, folytatódhat-e a sikertörténet.
Nem szalad vakon a teljes villanyosításba a BYD sem, hiszen konnektoros hibridekkel még több vásárlót érhetnek el. Szinte biztosan megdobja majd az eladási számokat az Atto 2 DM-i, amelyet egy rövid menetpróbán vallattunk.
Már teljesen villanyhajtású Suzukit is lehet itthon vásárolni. Az eVitara olyasmit is kínál, ami a kategóriájában kevés modell tud: ez pedig az összkerékhajtás. Kipróbáltuk mit tud, mutatjuk azt is ,hogy mennyibe kerül.
Meglehet a Cupra népszerűsítése és amerikai terjeszkedése élvez előnyt a VW Csoportnál, de a SEAT továbbra is kelendő. Ezért a kisautóikat is frissen tartják.
Egy különleges és egyedi tanulmányautó vendégeskedik ezen a héten Budapesten, a Frontera Gravel, amelyet október 17. és 19. között a Mammut 2 bevásárlóközpontban személyesen is megtekinthetsz.