A miniszter félrelép? Audi A6 használtan

Audi A6 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic, 2003 - használtteszt

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Újkori árának tizedéért lehet hozzájutni a 13 évvel ezelőtt istenített Audi A6-hoz. Kelendő a típus, a próbált példány a fotózás alatt elkelt.

Új autót nem kaphatunk 1,5 millió forintért, ám ennyiért már elég széles skálán válogathatunk a használtautó-piacon. Szinte minden kategóriában találhatunk ebben az árban megfelelőt, még ha kicsit nagyravágyóak is vagyunk. Ha számít a méret, és extrákból is szeretnénk bőséggel, érdemes körülnézni a 10 év feletti luxusautók között, találhatunk elég szép darabokat, persze nem minden a külső. Fokozottan igaz ez e kategória példányaira, az idő már jócskán eljárt felettük, és hiába korának csúcstechnikája, ma elég borsos összegeket kérnek el egy-egy javításért a szerelők, még egy 13 éves - azaz hazai átlagéletkorú - autó esetében is.
A fotókon szereplő A6-os Audi ugyanis ennyi idős, a forgalomból már eléggé kikopott darab, többségét nem tartották karban, csak hajtották őket. Ez a második generációs A6-os, ha beleszámítjuk, hogy a 100-ast utolsó néhány évében átnevezték A6-ra, hogy beilleszkedjen az újonnan kitalált Audi-palettába. 1997-től 2004-ig készült, az ezredfordulón kapott egy kis frissítést, minek következtében a dízelkínálat 2,5 literes V6-osát picit átdolgozták, onnantól 150 helyett alsó hangon 163 lóerőt teljesített, de megjelent a 180 lóerős verzió is. A Használtautó.hu kínálatában nem is keveset hirdetnek, már 1 millió alatt is hozzá lehet jutni, jellemzően a 150 lóerős verziókhoz, de megéri kicsit többet szánni rá. A milliós határ fölött már a megbízhatóbb és persze erősebb 180 lóerős TDI-vel szerelt A6-oshoz is hozzájuthatunk, akár quattro négykerék-hajtással és Tiptronic automata váltóval. Tesztünk alanya is egy ilyen változat, talán a hozzá leginkább illő és elterjedt összeállításban: feketében sötétített ablakokkal.
Hirdetés

Ahogy a legtöbb online fellelhető tulajdonosi értékelésből is kiderül, rettentő mód élvezhető autó. Mindenki gondtalan kilométerekről, óriási csapatásokról és gyönyörű hangról ír, aztán valahogy a legtöbb sztori hirtelen megállással és szervizben dekkolással ér véget. Hiába bivalyerős a 2,5 literes V6-os dízelmotor, hatalmas törődést igényel, a próbához kölcsönkért A6-os tulajdonosa is tudta ezt, mégis fejest ugrott a koromfekete luxusautóba, ám egyáltalán nem bánta meg. Valószínűleg azon kevesek közé tartozik, akinek sikerült egy bár 200 ezer kilométer felett futott, mégis gondosan karbantartott A6-ost vásárolnia.
Ne tévesszen meg senkit a rendszám, magyarországi autóról van szó, csupán egyedi rendszámmal kezdte pályafutását. Nem csodálkoznánk, ha a kormányzati flotta tagja lett volna, ilyen felszereltséggel, koromfeketében sötétített ablakokkal simán előfordulhat, hogy nagyfejesek ültek benne. Ahogyan Kern András is A miniszter félrelép című filmben. Vagy gengszterek, de akkor valamelyik ajtó már ki lett volna lyuggatva, ez a példány viszont törésmentes, így a gyárilag galvanizált karosszéria még sosem volt lakatolva, ennek megfelelően rozsdát sem találunk rajta sehol. A kor azért meglátszik, egyébként már csak a külső az, amire jelenleg költeni lehetne. Egy-két harci sérülést találni rajta. Nem kis darab autóról van szó, de egy Trabant sofőrjének mégsem sikerült észrevennie, kicsit összegyűrte az első rendszámtáblát. Picit bemattult már a fényezése, de ezen könnyen segíthet egy kis polírozás, az első lámpabúrákra szintén ráférne az. Bent a Volkswagen szinte minden ilyen korú termékére jellemző kopásokkal találkozunk, ennek az A6-osnak is csúnyán lekopott gombjairól a fekete puha réteg, ahogy az ajtóbehúzókról is. Nem szép, főleg a kritikus helyeken is kopásoktól mentes szürke bőrkárpit és a faberakás mellett, ugyanakkor ilyen kis hibákkal még lehet élni.
Még ma is kicsattanó erőben van a fekete A6-os, ami a széria végéről, 2003-ból való, a következő évben jött a modellváltás. A 2,5 literes V6-os 180 lóerejéből nem veszett el túl sok az elmúlt évek alatt, még mindig elég komolyan tol, ha odalépünk neki, persze a quattro négykerék-hajtás is hozzájárul a gyorsuláshoz. A kicsattanó erőt a gondos gazdának köszönheti, aki 3 év alatt közel 70 ezer kilométert tekert bele, viszont minden szükséges szervizre befizette az A6-ost - karbantartásra egy nagyságrenddel többet költött forintban, mint amennyi kilométert megtett. Komplett vezérléscserén esett át az A6, szíjakkal, feszítőgörgőkkel együtt, amiből azért van pár egy V6-os motoron, de a szükséges olajcseréket is megkapta, ezen kívül egy elrepedt üzemanyagcső cseréje volt még szükséges.
A váltó sem a hagyományos kézi szerkezet, 5 fokozatú Tiptronic automata vezeti a motor 370 Nm nyomatékot a négy kerékhez. Nagy igénybevételnek van kitéve, és az a dolga, hogy észrevehetetlenül pakolgassa a fokozatokat, a tesztelt A6-osban ez így is megy, a tulaj szerint annak köszönhetően, hogy nagyjából másfél évvel ezelőtt szintén megkapta a szükséges olajcserét. Ami még rendre kritikus pont egy ilyen A6-os esetében, az a futóműben keresendő. Típusjellemző, de talán inkább a magyar úthálózatnak köszönhető, hogy az első futómű alkatrészei elég gyorsan kopnak, ráadásul nem is olcsók. Ez a példány is kapott új lengőkarokat az elmúlt években, így az új tulajdonosnak, aki egyébként, amíg a fotók készültek, megkapta az Audi kulcsait, egy ideig nem kell rá figyelnie.
Jelenleg hibátlan az A6-os, azt leszámítva, hogy a rádió csak Budapesten működik, de az antenna jelerősítőjének cseréjével ez hamar orvosolható. Miként egy koros prémiumautóval, mindig van vele mit tenni, már-már hobbiautónak is tekinthető. Fejedelmi kényelmet és jó menetjellemzőket ad, amellett, hogy a mai napig megnézik az utcán - még így 13 évesen is. 1,5 millió alatti ára már nem egy egetverő összeg. A használt A6 elég jó boltnak számít, ha valakit nem érdekel a kor, de vágyik a luxusra. Törődést viszont maximálisan igényel, bármilyen gyanús zaj a motortérből vagy kotyogás a futóműből súlyosabb és költségesebb probléma lehet, mint egy kisebb kategóriájú autónál. Viszont, ha időben megkapja a kellő szervizeket és nem hagyjuk teljesen elhasználódni a kopó alkatrészeket, akkor elnöki kényelemben autózhatunk vele, akár minden nap.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Az tetszik, hogy akkor még 8,1 liter / 100 km-t adtak meg hivatalos fogyasztásnak. Ma egy a valóságban azonosan fogyasztóra meg kb. 4,1 liter / 100 km-t adnának. Röpke 13 év alatt micsoda fejlődés (a papír és laboratórium világában). 🙂

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Persze, hogy kelendő -főleg eme szedán kialakítása, hiszen ez stílusosabb, mint a kombija, erős, biztonságos, nagy helykínálatokat ad, persze a stílusosabb kivételével mind igaz a kombi verziójára is. Ebbe még 1000x inkább beülök, mint egy Skoda Citigo, vagy Mazda 2-es, vagy egyébb ilyen halálkapszulába, ahol nyomorogni lehet, meg meg egy 60km-es oldalszél bevágja jóformán az árokba… Balesetkor,- ha nem 20km/h-val megy mind 2 résztvevő, életet kizáró sérüléseket szenved a bennülő, mert 0 ütközéselnyelő részei vannak kvázi se eleje, se hátulja az ilyen tyúkketrec kocsiknak. Mindezt csak 1-2 l-es fogyasztásredukálódásért cserébe…

    Mindenki azt vesz, amit akar.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Ahhoz képest, hogy egy szar motor, ahhoz képest mobile-n elég sok 5-6-700 ezret futott példány van belőlük 😀 Vannak gyenge pontjai, ki kell cserélni, van hozzá számos jó minőségű utángyártott alkatrész. Csak annak horribilis összeg fenntartani egy ilyen autót, aki műszaki analfabéta és még ablaktörlőlapátot cserélni is a márkaszervizbe viszi. Egy vezérműszíj cserét is meg lehet otthon ejteni, igaz a célszerszámokat be kell hozzá szerezni.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Ez egy tök jó karosszéria, és alapvetően egy jó autó. Dízel helyett viszont benzinmotorral, esetleg a B-vel kezdődő motorkódú kései dízelekkel. A benzines hathengereseknél csak olajszivárgások lehetnek, egyébként meglehetősen megbízhatóak, még a 2,7 biturbó is, ami a felhozatal legjobbja, eszméletlen egy motor és a hihetetlen nyomatékához és teljesítményéhez képest a fogyasztása meglepően kedvező tud lenni. Leginkább az életkor és a tákolós kókány előző tulajok jelentik a legnagyobb veszélyt a vevőre – és az autóra. Ellenőrizhető előélettel rendelkezőt érdemes keresni, de kitartás kell. Kár, mert ezeknek a kocsiknak a menetkultúrája, csendessége, úttartása még ma is etalon és a biztonság terén is abszolút megfelelőek. Ebből benzinest vennék. Még a gyakroi 1,8T-vel is egész tűrhető.
    Az utód 4F-be – ahogy hivatkozták, hogy lám, lehet venni azt is – több az elektronika, a 3.0tdi motor jó, amíg jó, de a lánccserés nagyszervíze motorkiszereléssel és az ilyenkor elhulló sok pici biszbasz cseréjével 1M körül van, és a befecskedezőkre is simán el tud menni 6k ha füstölni kezd és nem bontott elemekkel akarja valaki szervízelni -> azért kerülnek “csak” 2,5M-be, mert ezek a dolgok 300 ezer km körül pont befigyelnek. és ne legyenek illúziók, egy 10 éves dízel 4F-ben legalább annyi van, vagy még több. Ahhoz képest meg még mindig pofásak, de több pénzt visznek el, mint a cikkbéli 4B széria.
    Én is nagyon hiányolom a cikkből a lényegi számszerű adatokat. Nem is értem, hogyan lehet így megírni.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    HELO, nekem egy 2000-es volt 4 evesen vettem 2 eve a fiam hasznalja. 4.2 literes v-8-al 6.8 sec 0-100. nagyon szomjas, foleg telen cask munkaba jarasnal. Sok mindent kellett cserelni, de nekem megerte az elmeny amit adott,
    s ad a mai napig. A ternosztat a vezermuszij mogott, meghalt, a vezermuszijat is cserelni kellet + gorgok, feszito, vizpumpa, szerpentin szij, szoval minden, szerencsere 8 ezer km-el az eloirt csere elott, igy nem volt nagy a bukas.
    Olajcsere 10 ezrenkent Mobil-1 0w-30;
    Cereltuk meg, 4 lengokar elol, elektromos ventilator vezerles, ABS ujra programozas, + egy vizpumpa, 1 katalizator,
    4 van rajta; 2x fektarcsak elol 1x hatul, 1 xenon lampa; lampak felpolirozva. + kopo cuccok, gyertya+ gy-kabelek.
    Ma is mint az uj, rozsda nincs, elmeny meg vezetni. A hengerenkent 5 szelepes motor es a valto meg nem volt megbontva.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Gondolom otthon a vastüdőn ezt is jobban tudod. A honlap idiótája tetszel lenni. 🙂
    A FB-on csináljuk a PR-odat! Cuncipucu! Megyünk twitterre, instagramra, mindenhova, “csalfaromleó a gumicuc” címmel! Bemutatunk téged a világnak.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    A négy keréken guruló luxuskurva! 🙂
    Ja, és pont 200 ezer km van mindegyikben…
    Ezek ellenére van ügyfelünk, akinek 400 ezer van az autójában, rendszeres karbantartás és persze nem olcsó javitások mellett.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    az egyik kollégám tavaj vett ilyet, direkt a négyhengeres 1.9TDI-t, hogy ne legyen szívás, megvette 1.1-ért egy év alatt csak szervízre költött 700K-t és mérgébe eladta a hülye az első neppernek 900-ért, amit befizetett egy 2009-es benzines focus kombiba 😀
    szokás szerint még aznap fent volt a kocsi a HAHU-n 1,5-ért alaposan visszatekerve és kiemelve, hogy a kuplungtól a turbóig minden cserélve rajta . . .

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Nagy Krisztián, kíváncsi vagyok, akkor is ennyire játszanád-e a menő csávót, ha ezek közül bármelyiket használtan meg kéne venni, mondjuk egy általad fenemód magasztalt német mérnöki remekmű 1.2 Tsi-t. Menjél toporzékolni a FB-ra és gyűjtsd a hozzád hasonló szellemi kapacitással rendelkezők lájkjait. Szerencsétlen amőba:)

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Attól a listád még egy nulla. Pont olyan világtalanoknak szól mint te, aki mindent elhisz, ami neki tetszik. 3 éves vagy. Mindenki én vagyok, aki kínos neked vastüdő.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Jobb lett volna a cikk ha nem 5mondtatonként azt ismételgeti Hamvas úr, hogy “De mennyit kell rá költeni” meg “Mindig van mit csinálni rajta!!! Minden autóra kell költeni, 4éves dízel focusomra épp most lesz 300-400ezer forint költeve és az még csak nem is megy mert 90lóerős!!!!! Jobban örültem volna, fogyasztás adatnak, egy két alap kopó lakatrész árnak, jelenlegi gyorsulás adatnak, esetleges típushibának amire vásárlásnál oda kell figyelni!

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    itt vannak a galériában képek BMW-ről

    [url]http://indafoto.hu/cam_aro/image/24175440-880db62b/user[/url]

    Saabról meg ez a kép…
    [url]http://ww2.justanswer.com/uploads/mi/mikeamechanic/2013-09-30_014024_0900c152801b3532.gif[/url]

    bal fent a feszítőt kivéve ellenőrizhető a nyúlás…

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    ott már képbe jönnek ezek is : [url]http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a8/audi_a8_quattro_3.0_v6_tdi_tiptronic-10256231[/url] merjünk nagyot álmodni, meghát, úgyis a szomszédnak “vesszük” az autót.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    [i]“na igen..viszont akkor miért nincs se előírt csereperiódus a láncra, vagy miért nem lehet ellenőrizni 1 csavar kitekerésével hogy milyen az állapota?”[/i]
    Kár, hogy nem lehet ide képeket feltölteni. Első pillanatra mellbevágó a 4 lánc futása egyszerre, de az úgy van megépítve, hogy azt sem ellenőrizni sem utánállítani, sem cserélni nem kell (elméletileg) a motor életében. Az kellően precíz, és igen monstrum építmény látszatát kelti.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    na igen..viszont akkor miért nincs se előírt csereperiódus a láncra, vagy miért nem lehet ellenőrizni 1 csavar kitekerésével hogy milyen az állapota?
    Az enyémben ellenőrizni lehet a lánc nyúlását a feszítő kivételével (20 perces munka), de ha xarok is rá akkor ha nyúlott akkor csörömpöl( az már más kérdés hogy olyan a konstrukció hogy csak motorkivétellel lehet cserélni)….nem úgy a BMW-nél…se ellenőrzés, se hangos előjel….
    amúgy nem hiszem hogy nem lehet normális minőségű erős láncokat gyártani 2000 után…

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Vannak jó képeim egy megbontott 3.0 V6 TDI motorról. 4 láncról van szó egyszerre. Maradok az A2-nél, elégedett vagyok vele, finom kis “jószág”. 🙂

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Ez nem azt jelenti, hogy [b]minden egyes[/b] motornál kijönnek a leírt hibák, hanem azt, hogy nagy számban. És a listában szereplőkön felül – ahogy írod is, bőven vannak még problémás motorok, pl. a Chrysler Voyagerben megtalálható VM-Motori dízel, a 2006-tól gyártott Sprinter 315 CDI, a Mazda 6-os 2.0 dízele, az MG turbós motorjai, a Renault 1.5 dCi-je és még lehetne sorolni… De ezekkel nagy átlagban valószínűleg nincs annyi gond, hogy a 20-ba bekerüljenek.

    “…talán csak rendesen karban kell tartani az autót, és úgy használni amire való….”

    Akkor szerinted nem léteznek konstrukciós hibás motorok, csak hanyag tulajok?:)

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    SAAB 9-5 -ösöm is benn a listában..mégse volt egy olyan problémám se a kocsival amit leírnak a cikkben..sőt a 14 év alatt felhalmozódott szervizlapok egyike se hozza a típushibákat….talán csak rendesen karban kell tartani az autót, és úgy használni amire való….

    vajon a BMW E60-61-es dízel motorjai benne vannak 20 legrosszabb motorban? 200 ezret se kell velük menni és szakítják a vezérműláncot minden előzmény és kivétel nélkül..
    Vagy esetleg a kisebb E46-osok 2.0-ás dízeljei? Amikben a szívócsonkban levő kis csappantyúk szépen beleesnek a hengerbe?
    BMW fórumokon nem éppen dícsérik egyiket se….

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    ezt a fajta lefingott német “prémiumot” akkor lehet megvenni, ha van másik 1.5 milliója javításra. tehát, ha van 3 milliója autóra, akkor lehet ilyet venni. máskérdés, hogy abból egyel kisebb, de normális gépet is lehet venni…ami nem betegágy és nem úgy néz ki mint egy múltezredi konstrukció.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Egy ilyen autónál a legegyszerűbb lépés maga a vétel. Amik utána jönnek/jöhetnek lesz az ami zsebbe nyúlós lesz. Nyilván ezzel itt nagyon sokan tisztában vannak, csak általában pont azok nem akik ilyet vesznek, és keménykednek vele hogy neki milyen premium autója van. Csak utána ha beszar az automata váltó, vagy az öszkerék, vagy csak simán eljön a kopó dolgok cseréjének ideje.. nos akkor fogják a fejüket hogy hát ők ehhez nem keresnek eleget. 😀

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Ha lenne agyad, ami nincs, akkor felfognád, hogy ezt a listát az Autorevue c. cseh autóslap készítette, a TC csak közzétette. Elég hiteles lista, teli a németek precízen megcsinált selejt motorjaival. Sajnos ez van, Kempelen vagy Görény vagy már nem is tudom, hogy nevezzelek:)

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Miért nem csodálkozom, hogy egy ilyen érvanyaggal nyomulsz? Használd még a wikipédiát is, mint hiteles forrást, hogy elég hülye maradhass! Beleragadtál a tc-s idióták hátsójába, csak te ott is maradtál, pedig ez a cikk, amit mindig előhozol, már a vállalhatatlanul ostoba kategória.
    Pont, mint te.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    A cikkben is írják, ha nem hagyjuk elhasználódni és időben megkapja a szervizt akkor nincs gond. Csak az a baj, hogy egy ilyen kategóriájú autóban ennyi idősen már minden elhasznált, elkopott, vagy tákolt. Ezekkel az autókkal nem szombatonként jártak bevásárolni. Újonnan bőven 10 millió felett volt az áruk, 13 évesen pontosan ezért kerül 1.5-be mert kb annyi is maradt az élettartamából és az értékéből.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Belülről elég igénytelenül néz ki 13 éves korára. 25+ éves Mercik (de a Lexusok is) sokkal igényesebb, szebb beltérrel rendelkeztek. Ráadásul, az az “óriási csapatás” mégse lehet annyira óriási, a maga 8.9 sec-es 0-100 idejével (mindez 180 lóerőhöz).

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Arányait tekintve még mindig drágább. És eleve összetett bonyolult szerkezetek sok meghibásodási lehetőséggel. Akinek 1.5 milliója van autóra nem tudom mennyit tud még a műszaki tartalom karbantartására is elkölteni egy ilyen autónál, mert ennek azért nem kevés buktatója van lássuk be. Egy ilyen autó megvétele mindenről szól csak a racionalitásról nem, és akinek kevés pénze van én úgy gondolnám annak kellene leginkább odafigyelnie mire költi el.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Azért már nem olyan drága hozzá az alkatrész, és ha ebbe érzi jól magát, tegye…
    Mondjuk én előbb veszek egy 2010-es A6 kombit használtan mint az új szériásat mivel harmada a szervízára az újhoz képest.
    Új prémiumoknál brutális árakat kérnek el a kötelező szervizekhez a márkakereskedések.

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    A 2.5 V6 TDI a legrosszabb motorok egyike. Nem baj, a magyar hopp – felkapja a szemellenzőjét, és már megy is lef*ngott A6-ost venni, mert az “jó”:)

    “A maga idejében közkedvelt motor hamar kimutatta a foga fehérjét. A hírhedt Bosch VP44-es adagoló hibáját már fejből mondja minden szervizes, ráadásul a hengerfej önmagában sem egy sikertörténet a könnyen kopó vezérműtengelyekkel, amikre rátett egy lapáttal a túlzottan optimista olajcsere-intervallum is.
    Sajnos sokszor az új vezérműtengely-hidrotőke-szelephimba kombó sem hosszútávú megoldás, ezért sokan kísérleteznek más olajszivattyúval is, változó sikerrel. Ha lehet, inkább kerülje ezt a motorcsaládot, automatával (Tip- vagy Multitronic) még nagyobb ívben.”

    Forrás:

    [url]http://totalcar.hu/magazin/technika/2014/10/12/rossz_motorok_neveddmeg_tipushiba/[/url]

  • 2017.10.28. at 04:17
    Permalink

    Tipikus magyar életkép. A lerágott csont és a magamutogatás találkozása. Akinek 1.5 milliója van az olyan autót vegyen amit megengedhet magának és fent is tud tartani. Attól nem lesz sikeresebb az életben, hogy egy ilyet megvesz.

  • 2017.11.05. at 21:33
    Permalink

    Bármit lehet mondani, egy Audi A6 az egy prémium és egy maga körül tekintélyt parancsoló jelenség mindenhol!! Lehet bármelyik típus évjárat szín vagy karosszéria, ha meglátod a ragyogó
    négykarikát a tüktödben rögtön az üt be az agyadba hogy lehúzódok inkább!
    Na ezt kell meg fizetni! Mert ez így van a mindennapokban, és ezt az is tudja fikázza az Audikat! Ja a 2.5 motor nem olyan rossz az, csak azok velemenyezik általában akiknek nem is volt.

  • 2017.11.29. at 22:02
    Permalink

    A kocsi új(a cikkben szereplő új) gazdája vagyok. Azóta beleraktam 30 ezer km-t.
    cseréltem fékeket, lengőkarokat, vezérlést, olajokat, minden létező dolgot amit ki kell cserélni.
    Mindennap örömmel ülök bele és taposom a gázt. Bekajál 10L-t, de olyan élményt ad, hogy jó ideig nem cserélek kocsit. 🙂

Vélemény, hozzászólás?