A SEAT hatalmas SUV-t hozott a Párizsi Autószalonra

A Tarraco a SEAT harmadik SUV-ja a sorban, akár hét üléssel

Hétüléses SUV-jával most az igazán divatos szegmensbe lépett a SEAT. Az Ateca és az Arona után a Tarraco a harmadik nem hagyományos modell.

A SEAT is jelen van Párizsban, méghozzá az új, eddigi legnagyobb autójával, a Tarracóval

Modellkínálatának szélesítésén dolgozik a SEAT, az utóbbi időben három SUV-t, illetve crossovert is bemutatott, bár az Aronát még ők maguk sem tudják pontosan beazonosítani. Mindenesetre divatos és kapós, nagyjából erre lehet számítani az eddigi legnagyobb SEAT-nál is, a Tarracónál. Az új modell egy tisztességes SUV, mely még a Skoda óriására, a Kodiaqra is rálicitál pár centivel. Az újdonság nem csak méretében, kinézetében is hoz rengeteg újat, méghozzá a márka új arculatát.

LED-es fényszórói új formát is hoztak, ez lesz az új SEAT-ok formavilága

Hirdetés

A SEAT Tarracón megjelenő frontkialakítás visszaköszön majd az új Leonon és vélhetően a frissített Atecán is, de nagy valószínűséggel a Cupra modellek így már ezt az arcot kapják. Az újdonság akár hétülésesként is elérhető lesz, az Alhambra után ez a második SEAT modell ennyi férőhellyel. Odabent egyszerű vonalak és már ismert alkatrészek jellemzik, az új modell 8 colos érintőképernyős fejegységet és 10,25 colos virtuális műszeregységet is kaphat. A Tarraco a Volkswagen csoport megszokott vezetősegédeit is megkapta, így lesz aktív sávtartó, távolságtartós tempomat, keresztirányú forgalomfigyelő, vészfék-asszisztens, csak hogy a fontosabbakat említsük.

Hétüléses kivitelben is elérhető lesz, lehajtott ülésekkel pedig óriási rakteret kínál majd

Ezerötös turbós benzines lesz a belépőmodell 150 lóerővel és hatfokozatú kézi váltóval, de lesz egy 190 lóerős kétliteres TSI is DSG váltóval. Dízelből 150 és 190 lóerős kétliteres TDI-k közül lehet majd választani, első-, vagy összkerékhajtással, kézi, vagy DSG váltóval. Az MQB-A platformra épülő Tarraco még hagy egy kis tartalékot, a SEAT szerint hamarosan alternatív hajtáslánccal is megismerhetjük, ami vagy gázüzemű belsőégésű motort jelent, vagy konnektoros hibrid hajtást, utóbbinak nagyobb a valószínűsége.

Az Arona és az Ateca mellett a harmadik SUV-ként érkezett a Tarraco, benzines és dízelmotorokkal, a jövőben pedig hibrid hajtást is kaphat

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?