Folytatja a hasonszőrű modellek bevezetését az M-Hero. Eddig minden autójuk formáját vonalzóval rajzolták, a nagy és szögletes terepjáróktól nem áll messze a katonai stílus. Ez nem azt jelenti, hogy a HMMWV koncepcióját követve V8-as dízel dolgozik a motortérben, egy kicsi benzines és két villanymotor kooperációjából származik a brutális teljesítmény.
A 1,5 literes négyhengeres turbós blokk a hatótáv növelését szolgálja, a hajtásról két villanymotor gondoskodik. A maximális teljesítmény 912 lóerő, ami könnyedén mozgatja az 5,1 méter hosszú testet. A nyomatékot sem kell nagyítóval keresni, van belőle 1280 Nm, a végsebesség 200 km/h, de a gyorsulás ennél parádésabb, az csak 4,2 szekundum.
A 16 milliós kínai alapár baráti, a külföldi forgalmazás kérdéses, amit még a jobbkormányos verzió sem garantál, ez lehet csak Hongkongnak szól. Az M817 jelenleg a csúcsmodell szerepét tölti be, azaz nagyobb, mint a korábban bemutatott, simán csak 917-nek hívott típus. A katonai terepjáró vonal erős vásárlási vágyat ébresztett a helyi vásárlókban, az online felület megnyitásának első napján 9713 rendelést zsebelt be a Dongfeng.