India kap olyan Mitsubishit, ami nem egy átemblémázott Renault?

Az európai piacra jó eséllyel nem jut az új Mitsubishi crossoverből

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nagyon kellene már a Mitsubishinek egy olyan új modell, amely nem Renault logóval látta meg először a napvilágot. Éppen ezért érkezik is egy ilyen a nyáron, csak épp mi nem kapunk belőle!

Az új Mitsubishi Colt egy Renault Clio, miközben az új ASX egy átemblémázott Captur. Augusztus 10-én azonban bemutatkozik egy újabb crossover a márkától, ám ahogy ezt az indonéziai bemutató is sejteti, nem az európai piacot célozza vele a japán gyártó. Az XFC tanulmányautó visszafogottabb változata 22,2 centiméteres hasmagassággal még akár valódi terepképességeket is kaphat a Yamaha hangrendszer és a két komoly méretű képernyő mellé.
Hirdetés
Szintén a keleti piacokra utal az előzetes videókban megvillantott, jobbkormányos beltér, amely a külső vonalakhoz hasonlóan szintén az XFC tanulmányautóra hajaz. A koncepcióban szerencsére nem volt minden funkció vezérlése a képernyőkbe integrálva, így jó eséllyel az utai változat is különálló klímakonzolt és vezérlőgombokat kap majd. Természetesen nincs kizárva, hogy az elsősorban Indiának és a környező országoknak szánt modell eljusson máshová is, a Motor1.com értesülései szerint a gyártó erről majd a modell fő piacain nyújtott teljesítménye alapján döntenek. A legfrissebb ízelítő videót alább is megtekinthetitek, amelyben egy álcázott prototípus tesztelésekor készült videó részlete is felvillan.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2023.07.05. at 11:04
    Permalink

    Teljesen értetlenül állok a cikk előtt. Van még élő ember, aki ezen meglepődik? 😀 Európában a Renault ad mankót a Nissannak és a Mitsubishinek, de a világ többi részén fordul a kocka, az Államokban pl. eleve nem is lehetne 3 gyémántos Renault-t piacra dobni, de már Kínában sem. Indiában elvileg lehetne, mert a Renault ott is sokkal jobban áll, a legsikeresebb európai cég Indiában, az egyetlen, amelyik az első 10-be is be tudta verekedni magát. Volt róla korábban hír, hogy Ázsiában Mitsukat logóznak át Renault-vá, mert az a japánok terepe, ott ők mutatják az utat – nem tudom, abból lett-e végül valami. A világ nagy és az egyes régiókban más-más a széljárás…

Vélemény, hozzászólás?