Könnyebb, gazdagabban felszerelt lesz az új VW Passat

Első adatok a következő Volkswagen Passatról

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Könnyebb, kényeztetőbb lesz és konnektorról tölthető hibrid változattal is jön a nyolcadik generációs Passatnak.


Noha csak 2014 tavaszán esedékes a Passat következő, nyolcadik generációs változatának megjelenése, már most napvilágot látott pár információ a modellel kapcsolatban.
Ahogy a cég többi új modellje, ez is a gyártási költségeket csökkentő, moduláris MQB padlólemezre épül. Ennek köszönhetően gazdagabb lesz a modell felszereltsége, olyan, korábban extra tételként felszámolt berendezések, mint a színes képernyős navigáció, a start-stop rendszer, vagy a mobiltelefonok és MP3-lejátszók integrálását lehetővé tevő csatlakozók válnak az alapkivitel részévé.
A bővebb felszereltség ellenére a nyolcadik generációs Passat könnyebb lesz elődjénél, az alapváltozat saját tömege 1400 kg alá várható. Számíthatunk a típus plug-in hibrid változatára, 2,0 literes TFSI motorral, 170 lóerő körüli teljesítménnyel és mintegy 50 km-es elektromos hatótávval, a hagyományos benzines változatnál mindössze 100 kg-mal nehezebb tömeggel.
Hirdetés
A dízelmotorokat NOx-katalizátorral szerelik majd fel, így mindegyik megfelel majd az Euro 6-os normának, míg a TSI-motorokban hengerlekapcsolással csökkentik a fogyasztást és emissziót. A megjelenésre azonban még várni kell, mintegy 2 évet.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.31. at 05:58
    Permalink

    Jól olvastam hogy a “TSI-motorokban hengerlekapcsolással csökkentik a fogyasztást és emissziót” , tudtommal ez eddig leginkább az USA-ban volt divat a V8-as batároknál! Talán a VW egy új divatot teremt itt Európában?

    PT. Ismerek olyan embert aki cáfolná a szavaidat, mert visszaült a mechanikus váltós autóba, egyszerűen hiányzott neki.

  • 2017.10.31. at 05:58
    Permalink

    A DSG automata váltó a világ legjobb szerkezete.Finoman,gyorsan pakolgatja a fokozatokat és még takarékos is.60 000km-enként nem árt olajat cserélni,hideindítás után nem kellene kövérgázzal megindúlni és akkor örök-
    életű.Aki próbálta,megszokta az soha többet nem ül mechanikus váltós kocsiba!PT.

Vélemény, hozzászólás?