A BYD szabadidő-autója újabb ráncfelvarrást kapott a hazai piacán, ám ezúttal a hajtásláncot frissítették. Íme a részletek!
Immár bő 2 éve kapható BYD modell Magyarországon is, eleinte azonban csak három típus forgalmazását kezdték meg hazánkban. Köztük volt az Atto 3 is, amely részben a még mindig futó céges támogatásnak köszönhetően az egyik legkelendőbb autója lett a márkának. Bár többféle kivitelben is kapható, itthon kizárólag a 60,4 kilowattórás akkumulátorral lehet megvásárolni, amely a WLTP ciklus szerint 420 kilométeres hatótávot ígér.
Ezzel az aksival Kínában is hozzá lehetett jutni, azonban a mostani frissítéssel ezt lecserélik, a helyét pedig egy 74,880 kilowattórás Blade akkumulátor veszi át. A CLTC szerint ezzel már 650 kilométert is tudhat egyetlen feltöltéssel a szabadidő-autó, viszont amennyiben hazánkba is érkezik, úgy szinte biztosan kisebb hatótávot fognak mellette feltüntetni. Viszonyításképpen Kínában a 60,4 kilowattórás aksis példányok kapcsán 510 kilométert ígérnek (itthon 420-at), de érdemes észben tartani, hogy az ázsiai és az európai Atto 3 specifikációja számos ponton jelentősen eltér, így nem feltétlenül lehet összehasonlítani őket. Éppen ezért egyelőre azt sem tudni, hogy hazánkban kapható lesz-e a nagyobb akkumulátorral a BYD szabadidő-autója.