Megjelent a Porsche Cayenne legerősebb kivitele, ahogy a Panameránál, itt is a Turbo a csúcs. Az 550 lovas V8-as mellé fékszárnyat is kapott az óriás sportkocsi.
Tudtuk, hogy hátsókerék-hajtásra vált az Audi Sport, de nem sejtettük, hogy mivel. Most egy R8-cal rajzoltak fánkokat, Frankfurtban be is mutatkozott a hátul hajtó A8 RWS.
Amerika után Európa is megkapta a maga Ford Mustangjait, és úgy tűnik, nagy különbség nem lesz. Annyit azért sajnálhatunk, hogy a 2,3-as még gyengébb lett.
Külsőre morcos, igazi méregzsák és a belepakolt technika sem ígér mást. A Swift Sport 1 tonna alatti önsúlya komoly játszadozást ígér 140 lóval karöltve.
A Dacia slágermodellje lett a Duster, ami a SUV-hullám meglovagolása mellett még a válságból is nyerni tudott. Most itt a második generáció, alig változott formával.
Állítólag két év múlva gyártásba kerül a régi Civic-vonalakkal megáldott, de jövőbe mutató Honda Urban EV Concept, ami a Jazznél 10 centivel rövidebb, vagány háromajtós.
Többé nem szívó a Skoda Rapid legalja, és a háromhengeres alap TSI is 95 lovas. Nem vitték túlzásba a frissítést, de nagy szükség nem is volt rá, amit kapott, attól csak érettebb a Rapid.
Közel 30 éves az első Lexus LS, az a modell, amivel a Toyota prémiummárkája indult. Tartósságával etalon, ugyanakkor már a tuningőrültek is rárepültek.