Immár kizárólag hibridként kapható a Camry, persze a Toyota legfejlettebb, ötödik generációs rendszerével
A SUV-ok uralta világban egyre nehezebb fennmaradni szedánokkal, azonban a Toyota azoknak sem engedi el a kezét, akiket egyelÅ‘re nem bolondÃtott meg a szabadidÅ‘-járművek piaca. A Camry immár kilencedik generációjához érkezett, az elÅ‘dhöz képest némileg átdolgozott külsÅ‘vel, de azért a lényeg ugyanaz maradt. A leglátványosabb változás az elején figyelhetÅ‘ meg, valamivel zártabb a hűtÅ‘maszk, persze nem véletlenül, hiszen mostantól csak hibridként elérhetÅ‘ a Camry.
Küllemében picit átszabták, de a lényeg mit sem változott
Az ajtópaneleken egy átlós vonal bolondÃtja meg a formát
Az utastérben már lényegesebb változások történtek. Az analóg óracsoport helyére digitális műszeregység került, a multimédiás kijelzÅ‘ pedig a műszerfal tetejére vándorolt - elÅ‘bbi lehet akár 12,3 colos, csakúgy mint a középsÅ‘ képernyÅ‘, ezeket pedig bizonyos felszereltségi szinteken akár 10 colos HUD-dal is ki lehet egészÃteni.
A multimédiás kijelző a műszerfal tetejére került, csakúgy mint a digitális műszeregység 12,3 colos
Akár piros utastérrel is megbolondÃtható a Camry
A kilencedik generáció csak a négyhengeres, 2,5 literes erőforrással elérhető
A legfontosabb módosÃtások viszont a motortérben történtek. Néhány régióban még V6-os erÅ‘forrással is értékesÃtették, ám a kilencedik generáció már csak és kizárólag hibridként rendelhetÅ‘. Természetesen a legújabb, ötödik generációs rendszer került a szedánba, amelynek szÃvét egy 2,5 literes, négyhengeres erÅ‘forrás adja két, mÃg az összkerékhajtású modellben három villanymotorral kiegészülve. Ez 232 lóerÅ‘s teljesÃtményt kÃnál, mÃg az elsÅ‘kerék-hajtású valamivel gyengébb, 225 lovas. Pontos árazás egyelÅ‘re nincs, a Camry a tervek szerint 2024 tavaszán kerülhet a kereskedésekbe.
2024 tavaszán kerülhet a kereskedésekbe