Vad formák rengeteg lóerővel: feltámad az Alessi AR-1

Alessi AR-1 visszatérés

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az 1979-es New York-i Autószalonon mutatták be eredetijét, most megújul, és 50 példányban piacra kerül az üvegszálas kasztnit viselő Alessi AR-1.



Az Alessi Fiberglass ismét piacra dobja az először az 1979-es New York-i Autószalonon bemutatott AR-1 sportkocsi modern változatát. Karosszériáját üvegszálas műanyagból építették, vadsága pedig teljesen ellentmond a mai divatnak, a farrész lapszerű kialakítása egészen elképesztő. A kasztni hátsó felét kitevő, egészben nyíló motorháztető sem mindennapos megoldás manapság. Alatta ötfokozatú kézi váltóhoz kapcsolt 6,2 literes V8-as található: kompresszorral 610 LE/785 Nm, vagy két turbóval 760 LE/934 Nm teljesítménnyel.
A turbós egységet csak erős megfontolás után javasoljuk, hiszen a gyengébb motorral is 3,4 másodperc alatt van százon az 1451 kg tömegű AR-1, végsebessége pedig 320 km/h körül jár.
Hirdetés

A mindössze 50 példányban készülő Alessi AR-1 utasterét teljes mértékben a megrendelő igényei szerint alakítják ki, ők választhatják meg a burkolatokat, a kárpitokat, és még a műszerfal elrendezését is.
A nagy kérdésre azonban, hogy pontosan mennyibe is kerül a modern klasszikus, csak komoly érdeklődőknek ad választ az Alessi Fiberglass.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?