CITROEN GRAND C4 PICASSO

Futott kilométer: 103 560 km

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

A rádió az nem üti meg az autó szinvonalát. A biztonsági rendszer ami félóra állás után kikapcsolja a rádiót és rendesen kiszúr a várakozó pilótával.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 2

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 7.72 liter

Fogyasztás országúton: 6 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 6.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 1 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: A szervíznél voltam már sokkal jobban is. Az előző autómat is márkaszervízbe hordtam (Ivanics) ők jobban figyeltek az ügyfélre. A javítás minőségével még nem volt gond. A porlasztó talptömítése (rézgyürű) mellett kifujt ezért kellett visszavinnem a kocsit a szervízbe. Ez a művelet a 100000Km-es szervíz után volt.Lerobbanás oka: elektromos rendszerLeírás: Az akkunál van a nagynyomású rendszer vezérlő panelja amit cserélni kellett. A kocsi működőképes maradt de a szervíz tanácsára beszállítottuk, és arra az egy napra amíg megjavították kaptam egy csereautót. Azért tartott egy napig a javítás mert evvel a hibával még nem találkoztak. Konkrétan a környezetvédelmi lámpa világított, garanciában javították.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem