FORD ESCORT

Futott kilométer: 268 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Nagyon kényelmes autó, dinamikus az 1.6-os 16 szelepes motor, még a több mint 1 tonnás önsúlynál is. A korához mérten sok extra van benne: ABS, légzsék, e.ablak, klíma, stb. Szervója kicsit kemény elsőre, de megszokás után nagyon kényelmes. Utastér, csomagtér tágas. Sportos vezetés esetén a motor hangja szép, 2000-es fordulat felett nagyon tud húzni. Allandó odafigyeléssel, csereperiódusok betartásával az erőforrás kinyírhatatlan. Most a negatívumok: A motoron kívűl minden más lehet hibaforrás. Igaz, 200000 km-t futott az autó, mint céges. Megvásárlás után egyből megvoltak az ilyenkor ajánlott szervíztételek: Olaj, szűrők, vezérműszíj, ékszíj, feszítő- és vezetőgörgők, teljes átvizsgálás. Oké minden. Fél év használat után jöttek a problémák: Első futómű, fékek elől-hátul, lengéscsillapítók elől-hátul, generátor, AC-pumpa, 3szor gyertyacsere, stb. A kaszni erőteljesen romlik, állandó odafigyelést igényel. Elektromos problémák szerencsére még nem voltak az autón, amióta én vezetem (kb. 70000 km). Családi autónak kitűnő, nyugodt vezetés mellett sokáig hibamentesen használható. Versenyző típusoknak nem ajánlom!!!

Használó

Születési éve: 1983

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 3 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Egy ideig állandóan esett szét rajta minden. Miután minden ki lett cserélve, a folyamat megállt :)Lerobbanás oka: hajtás / váltó 2 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: A kuplungpedál alatt van egy alkatrész, melyre az egész erő teljesen rázúdúl, és ez persze müanyag. 3szor tört el, ilyenkor a pedál beesik, cseréjéhez pedig az egész pedálsort és a főfékhengert (!) is meg kell bontani, méghozzá a kocsiból félig kilógva, háton lehet szerelni. Nem kívánom senkinek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Garancia már lejártJavítás összege: 150000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: AC pumpa. A tank tetején van, elsőre nem sikerült leszedni a tankot, utána elvittem egy kiválló szerelőhöz, aki megoldotta a cserét.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem