FORD RANGER

Futott kilométer: 145 000 km

Vegyes fogyasztás: 8.9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Kedves Olvasó! Szeretném előre bocsájtani, hogy immár elfogult felhasználója vagyok a kocsimnak. Első, és legfontosabb, amit szeretnék minden leendő vezetőnek elmondani, az egyszerűen annyi, hogy ez a kocsi elsősorban TEHERAUTÓ. Szó szerint málhás csacsi... A teherbírása a kategóriájában a legmagasabb, kicsit több mint 1000 kg. Egy-egy vészhelyzet alkalmával annyira meg volt pakolva a kocsi hátulja, hogy szinte teljesen kiegyenesedett a hátsó laprugó. A vezetését meg kellett tanulni. A rövid első sebesség fokozat arra való hogy akkor is ki tudja mozdítani a kocsit álló helyzetből a motor, amikor meg van pakolva 5-600 kilóval, plusz egy 1 tonnás utánfutó lóg hátul. Hihetetlen erős motorja van, de nyilván ez nem gyorsulásra való, bár második-harmadik sebesség elképesztő húzási energiával rendelkezik. Terepjáró képességi nagyban függenek a kerekek mintázatától. Többször is elakadtam vele, határozottan mondhatom, hogy több esetben az én hibámból, más esetben a nem megfelelő gumiválasztás miatt. A felező nem a sárból való kimászásra való, hanem bizonyos esetekben a vonóerő megduplázására. Télen sportot lehet űzni az elakadt autók árokból való kivontatásából... :D Gond nélkül, alapgázon... Sajnos az ülései 150 km után hátfájást okoznak, a hátul ülők rendszerint szidják az üléseket és a helyet. Talán ez az egyetlen hátrány. Szerintem a legfontosabb dolog, hogy ez az autó karbantartásmentes!! Értem ez alatt hogy ezt a kocsit egyszer megveszed, és megérkeztél.... 15000-ként olajcsere, 60000ként szíj és váltó/diff.mű olaj csere, 75000ként ékszíj, vezérműszíj csere. Ezen kívül más szervíz költséged NEM LESZ! Utószó: Ez a kocsi: -nem személyautó -nem fordulékony (nem is feladata!) -nem városi szaladgálós -nem státusz autó -nem gyorsulási kocsi -hátsókerék hajtású (!) aki az elsőkerékhajtáshoz szokott annak imbolygónak hat az eleje, és könnyen kicsúszik a hátulja!! -laprugós hátul (!) -alvázas -észre sem veszed, és megmenti az életed!!!! Köszönöm hogy elolvasta amit írtam. :D

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: higgadt

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: higgadt

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 10 liter

Fogyasztás országúton: 7.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8.9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma:

Meghibásodás leírása: 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: A váltó nem vette az első fokozatot valamint a másodikat sem, csak nehezen. Különösen ha egy ideje üresben járt az autó, pl piros lámpánál. A márkaszervízben kumplungcserét javasoltak, 160.000 Ft-ért. Elvittem egy helyi érdekű Ranger szakihoz, ő "megvasalta" a kuplungot, azaz megcsúsztatta a kuplungot, és a hiba azonnal megjavult. Őszerinte a kuplung felülete túl sima volt, ezért nem oldott el, vagy valami ilyesmi.... :) az a lényeg hogy néha, ha előjön a probléma, ezzel azonnal megoldható.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem