HONDA CIVIC

Futott kilométer: 227 000 km

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Nagy álmom volt, már gyerekként szerettem a márka a korábbi, IV. generációs Civic modelljét és a CRX II-t. Kb. 170000 km-től magam szervizelem, akkortól autószerelőként dolgozom. 207000 km-nél bekövetkező átalakítások: Integra sper (saját váltóba), Magas kompressziós dugattyúk, ACL versenycsapágyak, Széles sávú Lambda szonda, ECU benzinre és E85-re is tanítva, Kayaba Ultra SR lengéscsillapítók. Ezek után sem állat módjára vezettem, de igen, ez évente 2x lát gyorsulási versenyt -közelről. Ja, egy észrevétel: átalakítás előtt és után sem volt/van soha olajkoksz lerakódás a folytószelep házban, vagy szívócsonkban, mint az összes vw-ban... :)

Használó

Születési éve: 1979

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 9 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 8 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Futómű szilentezés és kuplungozás.Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Gyújtótranszformátor hibásodott meg és a hiba megállapítása után gyorsan és olcsón javítottam.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Nincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál:

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem