Bármikor megtörténhet, hogy közúti baleset részesei leszünk, azonban nem mindegy, mit és hogyan csinálunk az esemény után. Ezeket a tudnivalókat foglaljuk össze röviden.
Temérdek bosszantó, pénztárca-apasztó törvénymódosítást fogadott el a parlament tegnap. Változik a regisztrációs adó és az E85 üzemanyag jövedékiadója is.
Közös kiállítást rendezett a BKV és a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum, azonban a helyszín rendhagyó: a tárlat egy veterán, csuklós Ikarus 180-as típusú autóbuszon tekinthető meg.
Magyarországon nem elérhető az E10 üzemanyag, aki viszont Németország felé autózik, már találkozhat ilyen jelzéssel a kútoszlopokon. Vajon bármilyen autóba tankolható kockázatmentesen?
Még alig vagyunk túl az idei 24 órás Le Mans eseményein, máris körvonalazódik a jövő: a dízel forradalma után küszöbön az elektromos versenyautók megjelenése. Az első fecske a GreenGT lehet.
400 000 forintért ad 24 Nm forgatónyomatékot pluszban és 0,2 másodpercet mínuszban az Alfa MiTo TCT - papíron ennyivel tér el egymástól az 1.4 Turbo MultiAir a normál és a dupla kuplungos automatával.
Nagy a család, szereti a dízel nyomatékosságát, de egy új Suzuki áránál többet nem tud autóvásárlásra fordítani? Akkor egy középkategóriás kombi ideális lehet az Ön számára.
A Fiat berkein belül kezdik kissé elvetni a sulykot, már ami az autók cégcsoporton belüli klónozását illeti, állítólag az Alfa Romeo 4C sportkocsi Maserati szigonyt (is) kaphat az elejére.