Az Audinál is javában folyik az elektromos és hibrid modellek fejlesztése, melynek eredményeként teljesen kihalhatnak a V10-es és W12-es motorok. Szóba került az is, hogy a V8 meddig lesz még piacon.
Egyelőre még nem fotózta le senki sem az új Audi A7-et, most mégis lebukott az új kupés szedán. Ismét egy modellgyártó a ludas, bár sok váratlan így sem lephet meg senkit.
A német gyártó új, Carbon Edition névre keresztelt csomagot kínál az RS4-hez és RS5-höz, mellyel közel 100 kg-mal sikerült csökkenteni a sportos modellek tömegét.
Jól mutatja a hibridhajtás erősségét az, hogy nem csak a városi és hétköznapi autókba, de a legsportosabb modellekbe is beépítik a villanymotorokat. Úgy hírlik, hogy a jövőre érkező RS7-es Audi is hibrid hajtást kap.
A BMW M550d-vel venné fel a versenyt az ingolstadiak két csúcsgépe, az Adui S6 és S7. A benzines mellett lehetséges, hogy dízel is készül majd belőlük.
Egyebek mellett önvezető és teljesen elektromos luxusautót villantott Frankfurtban az Audi. Az Aicon tanulmányautó nagyobb, mint az A8, 2+2 üléses, hatótávja 800 km.
Tudtuk, hogy hátsókerék-hajtásra vált az Audi Sport, de nem sejtettük, hogy mivel. Most egy R8-cal rajzoltak fánkokat, Frankfurtban be is mutatkozott a hátul hajtó A8 RWS.