Turkáltak kicsit a dízelmotoros Panamera agyában és találtak elveszve néhány Nm-t, amivel 1000 fölé nőtt a luxusszedán nyomatéka. Olyan gyors a Race Chip átalakításával, mint egy Ferrari California T.
Ennél hatásosabban nem is reklámozhatná magát az osztrák Kreisel Electric, első megvehető autójuk a ’60-as évek egyik Porsche versenyautójára hasonlít, 2,5 másodperc alatt van százon.
Közel 83 millió forintért kelt el ez a korai Porsche 911. Nem valami mezei, a márka legelső automata váltójával szerelték. Érdekessége, hogy tulajdonképpen kézi váltós.
Első körben hibridként is érkezik a Panamera kombi kivitele, de trükkös hátsó szárnyat és 550 lóerős turbós V8-ast is hoz, hogy a család minél gyorsabban érjen a nyaralásra.
Eddig sem szégyenkezhetett teljesítménye miatt a Panamera, most egy nagyobb benzines és elektromotorral már-már szupersportkocsikra jellemző dinamikát ad a luxushajó.
Igaz, csak replika, és még el sem készült, de már az utolsó stádiumba ért az Icon Engineering Porsche 917-ese. Bárki rendelhet majd az eredeti alapján készült sportkocsiból, amit utcán is hajthat.