Itt az igazán púpos Porsche Panamera
Sport Turismónak hÃvják a Porsche Panamera kombi változatát
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Első körben hibridként is érkezik a Panamera kombi kivitele, de trükkös hátsó szárnyat és 550 lóerős turbós V8-ast is hoz, hogy a család minél gyorsabban érjen a nyaralásra.
Sport Turismo, Ãgy hÃvják a Porsche Panamera kombi változatát. A forma változott, de csak a B-oszloptól hátrafelé, bár még Ãgy is határozottan sportos
Egészen üdÃtÅ‘ volt látni, hogy az új Panamerán - amit volt is szerencsénk kipróbálni - már nem éktelenkedik púp a hátul ülÅ‘k feje felett. A forma egész jól hozza a 911-es sziluettjét, most viszont megérkezett a puttonyos kombi, vagy shooting brake kivitel, aminek neve Sport Turismo. Ebben az esetben nem érezzük túlzónak az elnevezést, ugyanis megkérdÅ‘jelezhetetlenül sportos, utazóautónak pedig szintén tökéletes. A B-oszloptól hátrafelé teljesen új a dizájn, hátul a hely is több, persze alapesetben itt is inkább 4+1 fÅ‘s kabinról beszélhetünk, felárért még a hátsó középsÅ‘ szükséghelyet is elveszthetjük, cserébe két elektromosan állÃtható fotelt kapunk.
520 literes a csomagtartó, az ülések sÃkba dönthetÅ‘k, hibrid hajtásnál a csomagtér lényegesen kevesebb
Fontosabb, hogy csomagtere 520 literes - a hibridnél csak 425 – lehajtott ülésekkel pedig 1390 (1295 a hibridnél). A nagyobb csomagtérnyÃlás miatt a pakolás könnyebb, akár csomagtéri rendszerezÅ‘ sÃneket is kaphatunk. Hátul van még érdekesség, a megfelelÅ‘ légellenállás érdekében a hátsó szárny, akárcsak a normál Panameránál, itt is aktÃv, de a hátsó szélvédÅ‘ fölött helyezkedik el. SebességtÅ‘l függÅ‘en változtatja a dÅ‘lésszögét Sport és Sport Plus módban, alapesetben -7 fokos szögben áll, 170 km/h felett viszont +1-re áll át. Ha nyitva az üvegtetÅ‘, akkor a szélzaj csökkentése érdekében 26 fokos szögbe állÃtja magát.
A képernyÅ‘rÅ‘l állÃtható szellÅ‘zÅ‘k persze megvannak, hátul akár hárman is ülhetnek, ha valaki a lába közé veszi az óriási kardándobozt, egyébként két különálló, elektromos ülés is kérhetÅ‘ hátra
ElérhetÅ‘ hajtásláncai teljesen megegyeznek majd a Panamerában már kaphatókkal, bevezetésként viszont csak négyféle motorral lesz elérhetÅ‘. Kezdésként ott a 3,0 literes V6-os duplaturbós 330 lóerÅ‘vel, vagy egy erÅ‘sebb, 440 lovas kivitelben. TeljesÃtményben fölötte a hibrid Sport Turismo áll 462 lóerÅ‘s rendszerteljesÃtménnyel és V6-os bitrubo motorral, de van dÃzel V8-as is 422 lóerÅ‘vel és bÅ‘dületes 850 Nm nyomatékkal, összkerékhajtással. A csúcs a Panamera Sport Turismo Turbo 550 lóerÅ‘s duplaturbós V8-assal, természetesen szintén összkerékhajtással. A Sport Turismo élÅ‘ben a Genfi Autószalonon mutatkozik majd be, forgalmazása csak októberben indul.
A hibrid hajtáslánc 462 lóerÅ‘s, de van 550 lovas V8-as turbós benzines is. A hátsó szárny aktÃv, nyitott üvegtetÅ‘vel a szélzaj csökkentésében is segédkezik
Gyönyörü, imadom! A dieselen kivül barmilyen verzioja jöhetne, barmikor!!
porschegyalázás