0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Öltönyhöz tornacipő: Opel Antara teszt

Opel Antara 2.2 CDTI Enjoy Plus AWD teszt

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Jól néz ki, nagyon erős a motorja, és kényeztet a felszerelése, összességében viszont nem felhőtlen a kép az Opel Antara 2.2 CDTI Enjoy Plus AWD esetében.

Teszt
Műszaki adatok

Jó érzékkel nyúltak a tervezők a ceruzához, így az Opel Antara előnyére változott a ráncfelvarrás után. A bi-xenon világítás igény szerint követi a kanyar ívét, az alsó műanyag védőburkolat egyszerre praktikus és dizájnos, a 19 colos felni pedig jót tesz a látványnak − nem véletlen, hogy az emberek nagyon megnézték a tesztautót

Jó érzékkel nyúltak a tervezők a ceruzához, így az Opel Antara előnyére változott a ráncfelvarrás után. A bi-xenon világítás igény szerint követi a kanyar ívét, az alsó műanyag védőburkolat egyszerre praktikus és dizájnos, a 19 colos felni pedig jót tesz a látványnak − nem véletlen, hogy az emberek nagyon megnézték a tesztautót

Hátra is jutott a fémhatású, de valójában műanyag védőbetétből a lökhárító alján

Hátra is jutott a fémhatású, de valójában műanyag védőbetétből a lökhárító alján

Ahogy az a nemzetközi bemutatón is kiderült, az Opel nem vitte túlzásba a Chevrolet Captiva-rokon szabadidőjármű, az Antara ráncfelvarrását, de az biztos, hogy a tervezők jó munkát végeztek. Erre bizonyíték, hogy a fehér tesztautót közel akkora figyelem övezte az utcán, mint a valóban polgárpukkasztó megjelenésű BMW 640i Cabrio-t, és ez nem lehet véletlen. Nem hát, hiszen az Antarát nézegethetjük elölről, oldalról, hátulról, bizony nem néz ki rosszul, nem feltűnő, mégis van benne valami vonzó – talán a felesleges és sokszor erőltetett agresszivitás hiánya, ami ezeket a terepjárókat általában jellemzi, és ez már elég lehet a sikerhez. A frontrész megpróbál igazodni az aktuális márkaarculathoz, de hála az égnek nincsenek giccses LED fények, sem más parasztvakító olcsóságok, a bi-xenon fényszóró opcionálisan kanyarkövetős, és világos fényezéssel jól mutat a teljes műanyag alsóruházat a karosszérián, amely voltaképpen még praktikus is. Ami viszont feltűnő, hogy a szabad magasság nem kiemelkedően nagy, kvázi az Opelnél jól tudják, hogy az Antarák inkább multifunkciós családi járművek lesznek, és nem kőkemény terepjárók, így a Haldex-rendszerű, automatikusan kapcsolódó 4x4 hajtás is valójában biztonságnövelő adalék.

Nem vitás, az Astra-Insignia belső majd a teljesen új, következő Antarában köszön vissza, ez csak finoman retusált műszerfal, tisztességes összeszereléssel, de nem csúcsminőségű anyagokkal. Az ajtózsebben külön helye van a félliteres palacknak, és lehet pakolni a középső kartámasz alatti üregbe is. Az egyhangúságot kéttónusú színvilág próbálja oldani

Nem vitás, az Astra-Insignia belső majd a teljesen új, következő Antarában köszön vissza, ez csak finoman retusált műszerfal, tisztességes összeszereléssel, de nem csúcsminőségű anyagokkal. Az ajtózsebben külön helye van a félliteres palacknak, és lehet pakolni a középső kartámasz alatti üregbe is. Az egyhangúságot kéttónusú színvilág próbálja oldani

Zajszigetelő burkolat alatt lapul a pótkerék, a pillekönnyű bélés könnyed mozdulattal kiemelhető, és még pakolni is lehet bele

Zajszigetelő burkolat alatt lapul a pótkerék, a pillekönnyű bélés könnyed mozdulattal kiemelhető, és még pakolni is lehet bele

A méreteivel tekintélyt parancsoló külső után némiképp csalódást okoz a belvilág. Az összeszerelés nem rossz, menet közben sincsenek bántó zörejek, de az anyagok olcsó hatásúak, és a prémiumos irányba mutató bőrkárpit éppen, hogy ront a helyzeten, mert nem illik a képbe. A szélvédőn sokszor zavaró mértékben tükröződő műszerfalon mintha megállt volna az idő, az előző H generációs Astra stílusa köszön vissza mind a műszereknél, mind a középkonzolon, az ajtózárak úszója szintén ódivatú megoldás, a navigációs rendszer vonalas grafikája pedig − enyhén szólva − mosolyra késztetően kezdetleges. A menürendszer kezelése némi ráhangolódás után megszokható, a legfontosabb funkciók a kissé nagy átmérőjű, bőrrel bevont kormányról is működtethetők. Az irányjelző kar végére tett tempomat más gyártóknál is bevett dolog, a középkonzolra száműzött külső visszapillantó-behajtó viszont logikátlan, az ajtón bőven elfért volna az állítógomb környezetében. A férőhelykínálat, ha nem is nagyvonalú, azért a kompakt személyautókra számszerűen és érzetre is ráver az Antara, hátul középen nincs nagy púp, három személlyel is vállalható az utazás, 180 cm-es vezető mögött ülve pedig 245 mm hely marad a térdeknek – ezzel legfeljebb óriás egyterűek, felső középkategóriás modellek tudnának konkurálni. A csomagtartó jól variálható, és vannak rekeszek a pótkerék körül – utóbbinál érdekesség a zárható padlólapos megoldás.

Okos tartozék a FlexOrganizer, a két szélső sín, amelyekhez töbféle tartozék rögzíthető, csomagoktól függően. A támladöntéssel sík felület alakítható ki, így hosszabb tárgyak szállítása sem okozhat gondot. Hátul minden irányban elegendő férőhelyet kínál az Antara, és akár három személlyel is bevállalható egy utazás. Az első sorban magasan ülnek az utasok, elektromosan csak a vezető széke mozog, a fűtés azonban kétoldali adomány Okos tartozék a FlexOrganizer, a két szélső sín, amelyekhez töbféle tartozék rögzíthető, csomagoktól függően. A támladöntéssel sík felület alakítható ki, így hosszabb tárgyak szállítása sem okozhat gondot. Hátul minden irányban elegendő férőhelyet kínál az Antara, és akár három személlyel is bevállalható egy utazás. Az első sorban magasan ülnek az utasok, elektromosan csak a vezető széke mozog, a fűtés azonban kétoldali adomány Okos tartozék a FlexOrganizer, a két szélső sín, amelyekhez töbféle tartozék rögzíthető, csomagoktól függően. A támladöntéssel sík felület alakítható ki, így hosszabb tárgyak szállítása sem okozhat gondot. Hátul minden irányban elegendő férőhelyet kínál az Antara, és akár három személlyel is bevállalható egy utazás. Az első sorban magasan ülnek az utasok, elektromosan csak a vezető széke mozog, a fűtés azonban kétoldali adomány

Okos tartozék a FlexOrganizer, a két szélső sín, amelyekhez töbféle tartozék rögzíthető, csomagoktól függően. A támladöntéssel sík felület alakítható ki, így hosszabb tárgyak szállítása sem okozhat gondot. Hátul minden irányban elegendő férőhelyet kínál az Antara, és akár három személlyel is bevállalható egy utazás. Az első sorban magasan ülnek az utasok, elektromosan csak a vezető széke mozog, a fűtés azonban kétoldali adomány

2000 1/min felett nagyon erős a 2.2 CDTI, autópályán is könnyedén mozgatja a karosszériát, de indulásnál nyomatékszegény, nincs meg a váltó-motor-kuplung összhang, az indulások darabosak, nehézkesek. Gázadásra nem szép a négyhengeres dízelzakatolás, de hosszú utakon az erőforrás hangja helyett inkább a gördülési zaj dominál

2000 1/min felett nagyon erős a 2.2 CDTI, autópályán is könnyedén mozgatja a karosszériát, de indulásnál nyomatékszegény, nincs meg a váltó-motor-kuplung összhang, az indulások darabosak, nehézkesek. Gázadásra nem szép a négyhengeres dízelzakatolás, de hosszú utakon az erőforrás hangja helyett inkább a gördülési zaj dominál

Azt mondják, mindig az első gondolat a legfontosabb. Nem állítom, hogy feltétel nélkül hiszek az ilyen babonákban, de az Opel Antara 2.2 CDTI esetében most kivételesen bejött a megállapítás, mert amikor átvettem a tesztautót, azonnal rácsodálkoztam, hogy a sebességváltó nem automata. Még most sem tudom, miért pont ezt a részletet szúrtam ki, de a teszt után kétség sem férhet hozzá, sikerült rátapintani az autó egyik gyenge pontjára. A 184 lóerős dízelmotor 400 Newtonméteres forgatónyomatéka papíron igen imponáló, akárcsak a 2000 1/min fordulatszám, ahonnan ez az őserő hadra fogható – vezetni mégsem élvezet. Alul érthetetlenül gyengén muzsikál a 2,2 literes gép, csak a dízeles stílussal ellentétes nagy gáz-csúsztatott kuplung módszerrel hozható lefulladás nélkül mozgásba az Antara, és nagyon nehéz az autóval finoman menni – a karosszéria városban folyamatosan bólogat az állandó indulásoknál, megállásoknál. A váltó alapvetően pontos, de nehézkes, nem ingerel kapcsolgatásra, automata kellene ide, és máris jobb lenne az összhatás. A futóművet az Antara jellegéhez mérten eltalálták a mérnökök, bár közel két tonnájával nehéz és nagy ez az Opel, egész jó vele kanyarogni, a kormány sem érzéketlen, rossz úton persze van zötyögés, már csak az opciós 19 colos felnik miatt is, de a kompromisszum vállalható. A rögzítőfék elektromos, működése azonban lehetne finomabb, induláskor sokszor csúnya rándítással old – sebaj, a kar helyén hasznos tároló doboz kapott helyet a két ülés között.

Jó nagy, elektromosan behajtható tükröket szereltek az Antara oldalaira. Szimmetria mániásoknak valószínűleg hiányzik a dupla kipufogó, már csak a lökhárítóra tett dupla macskaszem miatt is Jó nagy, elektromosan behajtható tükröket szereltek az Antara oldalaira. Szimmetria mániásoknak valószínűleg hiányzik a dupla kipufogó, már csak a lökhárítóra tett dupla macskaszem miatt is

Jó nagy, elektromosan behajtható tükröket szereltek az Antara oldalaira. Szimmetria mániásoknak valószínűleg hiányzik a dupla kipufogó, már csak a lökhárítóra tett dupla macskaszem miatt is

Városban folyamatosan 10 liter körül mutatott a fedélzeti számítógép fogyasztásmérője, aztán a vidéki utak jóvoltából elkezdett csökkenni az étvágy, és a mintegy 1000 kilométeres távolságot végül 7,9 l/100 km értékkel zárult. Antarával utazni egyébként nem csak a fogyasztás, de a zaj miatt is kellemes, mert alapjáraton és gázadásra ugyan nem szép hangok jutnak az utasok fülébe, de egyenletes tempóval suhanva gyökeresen megváltozik a helyzet. Ezt zajmérésünk számszerűen is alátámasztja: az Opel terepjárója a műszer szerint 130 km/órás sebességnél 72 dB(A) értékkel a Lexus CT 200h szintjén áll.

Hátulról nézve a lámpák változtak, és nem hiányzik a jellegzetes opeles részlet, a diszkrét krómcsík a hátsó ajtón. Gépi mosás előtt átlagos testmagassággal igencsak nyújtózkodni kell a tetőantenna lecsavarásához

Hátulról nézve a lámpák változtak, és nem hiányzik a jellegzetes opeles részlet, a diszkrét krómcsík a hátsó ajtón. Gépi mosás előtt átlagos testmagassággal igencsak nyújtózkodni kell a tetőantenna lecsavarásához

A gazdag felszerelés miatt az összkerékhajtásos Opel Antara 2.2 CDTI ára nem sokkal 10 millió forint fölé kúszik, és ez nem csekély összeg. A forma, az impozáns megjelenés az autó mellett szól, ám a részletekben felfedezhetők kissé idejét múlt, a luxusérzetet feleslegesen erőltető megoldások, és a hajtáslánc kellemetlen tulajdonsága sem erős lap a pakliban − amolyan öltönyhöz tornacipő érzés keríti hatalmába az embert. Ettől függetlenül az Antara őszinte autónak mutatta magát, és akinek csak egy erős, hosszú utazásokra is alkalmas, tágas, jó kiállású szabadidőjárműre van szüksége márkaorientáltság nélkül, annak érdemes kalkulálni ezzel a típussal. Mi automataváltóval ajánljuk.

Méretek

Hosszúság: 4596 mm
Szélesség: 1850 mm
Magasság: 1761 mm
Saját tömeg: 1936 kg
Össztömeg: 2505 kg
Tengelytáv: 2707 mm
Karosszéria-kivitel: SUV
Csomagtér: 420-1420 liter
Belső szélesség elöl: 1495 mm
Belső szélesség hátul: 1490 mm
Belmagasság elöl: 915-970 mm
Belmagasság hátul: 930 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 245 mm
Ülőlap hossza hátul: 480 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1320 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 980 mm
Csomagtér magassága: 390-730 mm
Csomagtér hossza: 900 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1740 mm
Raktérnyílás szélessége: 970 mm
Raktérnyílás magassága: 880 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel üzemű
Motorosztály: EURO 5
Hengerűrtartalom: 2231 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: manuális - 6 fokozatú
Nyomaték: 400 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 135 kW (184 LE) 3800 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 200 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,6 s
CO2-kibocsátás: 175 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 6,6 l/100km
Fogyasztás a használónál: 7,9 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 62 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 66 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 72 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Körkép: divat-crossoverek 5 millióig

Egyre csak növekszik a városi crossoverek szegmense. A sok új nevező meghozta a kedvet, hogy...

Megvettem első autómat, egy 1996-os 318is-t. Tudom, nem hathengeres

A BMW "hathengernélkezdődik", tudom, mégis négyhengerest vettem. Viszont kupé, napfénytetős...

Üléspróba: ott voltunk a Kia Stonic leleplezésén

Amszterdamban leplezték le a Kia kisautó alapú divat-crossoverét, amiről továbbra sem tudunk...

Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az...

Németországban is visszavásárol a dízelbotrányban érintett autókat a Volkswagen

Közel két éve annak, hogy a Volkswagen dízelbotránya kirobbant, még ma is, és valószínűleg még...

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban...

Füvezett, aki szerint a kamion alatt átszáguldó Tesla sofőrje filmet nézett

Újabb részletek derültek ki a tavalyi szörnyű Tesla balesetről. Eddig a kamiont vezető férfi...

Videón mutatta meg az Audi az új A8-as autonóm parkolását

Alig három hét múlva mutatkozik be a német gyártó vadonatúj zászlóshajója, az A8-as. A képek...

További egységes üzemanyagár-csökkenés következik

Míg szerdán csak a benzin ára került lejjebb, pénteken már a gázolaj is ármérséklést kap.
 

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (1 db)

Munkács írta: 2016 január 05., kedd 10:55:00

Üdv. Mindenkinek! Közel két éves (23 hó) antarás tapasztalataim. Előre jelzem, kipróbálni a modellt nem volt alkalmam, nem volt a kereskedésnél, a régi "opeles" révén nagy volt a bizalmam. Csalódtam, nem is kicsit.
Külseje roppant megnyerő, kidolgozottsága elfogadható (5). Gazdagon felszerelt és minden működik!
Belső tere kielégítő (4+), viszont a csomagtere az autó méretéhez képest kicsi, hosszabb utakhoz, nyaralásokhoz 3 gyermekkel tetőbox nélkülözhetetlen. ( Sokat vesz el a pótkerék).
A cikkben a kézi váltó jellemzése nagyon finomkodó! A valóságban a kézi váltója az Antara-nak egy csődtömeg. Nehezen, pontatlanul, sebességfokozatokat kilökően (2-es, időnként 3-as is), hosszú kapcsolási utakon műkődik. A céggel az autó egy hónapos korában tudattam az észrevételeimet, egy éves! korában már meg is történt...a kuplungcsere! Nem kérdezzék az okát! A váltója használatához hosszabb-rövidebb "learning" időszak szükséges, addig akár balesetveszélyesnek is mondható. Közel 60 E km útán a helyzet változatlan. Közben potyogtak le műanyag alkatrészek mk. első ajtóról, ingyen cserélték.
És még egy "mosolyogtató" esemény! Egy szerviz visszahívásnál - mert milyért ne, törődik velünk az Anyacég levették és kidobták a motor alsó burkoló lemezét, mondván, hogy tűzveszélyes. Mithogy eltulajdonitották ( nem cserélték) a gépkocsim alkatrészét, kérdésemre, hogyan tovább - "majd kitalálja a gyár valamikor" jött a válasz! Azóta sincs neki burkolata, én meg mosom rendületlenül a motorteret ebben az öszi-téli rezsimben. Hát mindenkinek belátására bízom az Antara megítélését.

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Kia Optima EX Premium 1.7 CRDi 7DCT teszt

Te drága! - Optima SW

Kombik közül eddig a legcsábítóbb az Optima SW, minden jóval megtömve kényelmes, és már-már prémiumban érezhetjük benne magunkat. Imádni való, főleg akkor, ha kevesebbet költünk rá.


Peugeot 3008 1.6 BlueHDi M6 Allure teszt

Tartalmas második felvonás – Peugeot 3008 1.6 BlueHDi

Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?


Suzuki Swift 1.0 GLX SHVS teszt

Teszten a turbós és hibrid Swift

Az alap után ezres turbósával és a Balenonál hatékonyabb hibridrendszerével vallott nálunk az új Suzuki Swift. Vajon másfél millióval drágábban is megéri?

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Összevarrtak három Ladát, hogy őrült sebességgel foroghassanak

A háromfejű orosz sárkány története Videó

5 órája – Sztori

Mond valamit az, hogy fidget spinner? Nem baj, ha nem, csak ez most egy új őrület, na persze a fiatalok körében. Viszont néhány orosz is feldolgozta az ötletet, mutatjuk, hogyan.


Miért van álca alatt a Volvo legújabb kombija?

Szerinted milyen kamerát cipel ez az álcázott Volvo V90?

14 órája – Sztori

Épp gyanútlanul tartottunk a reptér felé a Kia Stonic leleplezése után, amikor egyszer csak véletlenszerűen előbukkant egy álcázott Volvo V90.


Itthon vezettük a Peugeot 5008 második generációját

Felnőtt az Év Autója - Peugeot 5008 menetpróba

17 órája – Újdonság

Idehaza is bemutatkozott a Peugeot új négyszámjegyű modellje, az 5008 második generációja. A SUV-ok piacán fog hódítani a legnagyobb oroszlán. Lássuk, vajon ő lesz-e a kategória királya?


Kapcsolódó tartalom


Cikk ajánló

Mit mutat az abroncscímke, hogy kell értelmezni?

Most már tényleg nyakunkon az abroncscímke!

5 éve – Tippek, tanácsadók

November 1-től kötelező lesz a 2012. július 1. után gyártott, Európában forgalmazott abroncsokra információs címkét helyezni. Mit mutat, mit jelentenek a rajta levő adatok?


Sok-sok króm és minikormány - kémfotón az új Peugeot 308

Utcán az új Peugeot 308-as

4 éve – Autósvilág hírei

Csak a szeptemberi Frankfurti Autószalonon fog debütálni, de Szlovéniában már lencsevégre kapták az új Peugeot 308-ast.


Porsche és Jaguar-gyilkos Caparo T1

Amikor 583 lóerő mozgat 470 kilót... Videó

7 éve – Sztori

Track Day napot tartott a Nürburgringen a brit EVO magazin szerkesztősége. Phil Bennett egy Caparo T1 volánja mögött ülve száguldozott.


Használtautó.hu

OPEL ANTARA 2.2 CDTI. MO-i. 1 tulaj

OPEL ANTARA 2.2 CDTI....

Ár: 4.400.000 Ft

Évjárat: 2013

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

OPEL ANTARA 2.0 CDTI Enjoy AKÁR 1 ÉV GARANCIÁVAL

OPEL ANTARA 2.0 CDTI E...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2009

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

OPEL ANTARA 2.0 CDTI Enjoy (Automata) Xenon-Bőr-Navi-Szkönyv

OPEL ANTARA 2.0 CDTI E...

Ár: 2.490.000 Ft

Évjárat: 2007 / 11

Kivitel: Városi terepjáró (crossover)

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!