0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

·

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.

Teszt
Műszaki adatok

%KA%Próbáltuk már a kisebbik dízellel, az 5008 úgy is csábító tudott lenni, GT-ként még tovább bódít. Sportosabb nem lesz, de a 2,0 literes dízelmotor 180 lóereje dinamikusan mozgatja%KA%

Próbáltuk már a kisebbik dízellel, az 5008 úgy is csábító tudott lenni, GT-ként még tovább bódít. Sportosabb nem lesz, de a 2,0 literes dízelmotor 180 lóereje dinamikusan mozgatja

Nem vonzódom különösebben az egyterűekhez és a SUV divat sem hoz lázba, de elfogadom, hogy most ezzel lehet lekenyerezni a népet. Szeretjük azt, ha sokat mutat, amiért fizetünk, nem csak nekünk, de a kintről figyelők számára is, erre pedig mindig jó választás volt a Peugeot bármelyik modellje. Látványban persze a 2000-es évek után dobbantottak nagyot, ami valahol az első 3008-nál fordult a visszájára, és lett belőle katasztrófa. Amit viszont most művelnek, ismét a 206-os korszakára emlékeztet, amikor sikeresen kenyereztek le mindenkit az autók megjelenésével. Az új 3008 és 5008 most ugyanazt csinálja; szögegyszerű technikát csomagol vérpezsdítő külsőbe, de szerencsére elég alaposan csinálták most ezt a franciák.

%KA%Az orra jó eséllyel csereszabatos az Év Autója 3008-cal. A dizájn nyújtva is kiadja, persze egy fokkal esetlenebb%KA%

Az orra jó eséllyel csereszabatos az Év Autója 3008-cal. A dizájn nyújtva is kiadja, persze egy fokkal esetlenebb

%KA%Nagy felnik és bronzos árnyalatú részletek járnak a GT-hez. A fekete elemektől nem tűnik túl nagynak, pedig ez már hétüléses, és a két leghátsó ülést most ajándékba adják hozzá%KA% %KA%Nagy felnik és bronzos árnyalatú részletek járnak a GT-hez. A fekete elemektől nem tűnik túl nagynak, pedig ez már hétüléses, és a két leghátsó ülést most ajándékba adják hozzá%KA%

Nagy felnik és bronzos árnyalatú részletek járnak a GT-hez. A fekete elemektől nem tűnik túl nagynak, pedig ez már hétüléses, és a két leghátsó ülést most ajándékba adják hozzá

Harmadjára szinte ugyanarról az autóról írni nagy feladat, hiszen mindkét 3008-hoz nekem volt szerencsém, így tudom, milyen kézi váltóval és milyen a GT hajtáslánca az ötüléses SUV-ban. Nem rossz autó, sőt, nagyon bejön, hogy minden egyes négyzetcentiméterét lehet értékelni, és mindenhol van rajta valami érdekes. Nagyon érdekelt, mivel hoz többet az 5008, azon túl, hogy plusz két fő – inkább gyermek – elfér benne, valamint képes-e ugyanarra a mozgékonyságra a megnyújtott tengelytávval és puttonnyal. A technika teljesen egyszerű, McPherson gólyalábas első és csatolt lengőkaros hátsó futómű, szóval többet ne várjunk tőle, mint a 308-tól, ha már padlólemezük is egyezik. Egyedül az emelt hasmagasság az, amivel többet tud nála, így mondjuk nem akadunk fenn az útpadkán, de olyan terepre, ahol egy normál kombi már nem megy el, oda azért ezzel se menjünk.

%KA%Ne higgyünk a kipufogóvégeknek, azokon nem jön semmi, az első légbeömlők is csak díszek, de legalább a radart is szépen belerejtették%KA% %KA%Ne higgyünk a kipufogóvégeknek, azokon nem jön semmi, az első légbeömlők is csak díszek, de legalább a radart is szépen belerejtették%KA%

Ne higgyünk a kipufogóvégeknek, azokon nem jön semmi, az első légbeömlők is csak díszek, de legalább a radart is szépen belerejtették

%KA%Egészen szűk helyen képes megfordulni, pedig tengelytávja hosszú, de városi használatra is kényelmes%KA%

Egészen szűk helyen képes megfordulni, pedig tengelytávja hosszú, de városi használatra is kényelmes

Összkerékhajtás ugyanis nincs és nem is lesz már a Peugeot-nál nagy valószínűséggel, ebben nem hisznek. Van viszont a kipörgésgátlóval bűvészkedő Grip Control, aminek a tekerőkapcsolójával most találkoztam először. Nyugtáztam, hogy ez is megvolt. Talán a havas programot lehetne kihasználni, azon a három téli napon, amikor itthon esik a hó, a többinek viszont nem látom értelmét. Valószínűleg e nélkül is ki tudunk majd mászni a sárból, ahonnan egyáltalán van még esélyünk, csak pár másodperccel esetleg tovább tart, de spórolunk 150 ezret. Nem terepjáró, jó ezt észben tartani, maradjunk vele a városban, vagy az autópályán, mivel a kétliteres HDi ott érzi magát a legjobban, és mivel csak automatával kapható, a városi cirkálás is kényelmes. 180 lóerejével könnyedén lódítja a karosszériát, a hangja csak kintről csúnya, bent mesterien tüntették el. Itt nyer értelmet a Sport kapcsoló, ami a GT-nél hangos és valóban sportos motorhangot tol az utastérbe, szigorúan a hangszórókból, de emellett keményedik a kormány, határozottabb lesz a gázreakció és visszább kapcsol a váltó. Trükkök halmaza, amitől semmivel nem leszünk gyorsabbak, ellenben teljesen érthetetlen módon élvezhetővé teszi ennek a hatalmas tepsinek a vezetését.

%KA%Különálló hátsó üléseket és állítható ülőlapos elsőket kap. A hely bőséges, a bőrkárpit minőségi tapintású, csak a karosszéria csavarodása miatt a hátsó ülések folyamatosan súrlódnak egymáson%KA% %KA%Különálló hátsó üléseket és állítható ülőlapos elsőket kap. A hely bőséges, a bőrkárpit minőségi tapintású, csak a karosszéria csavarodása miatt a hátsó ülések folyamatosan súrlódnak egymáson%KA%

Különálló hátsó üléseket és állítható ülőlapos elsőket kap. A hely bőséges, a bőrkárpit minőségi tapintású, csak a karosszéria csavarodása miatt a hátsó ülések folyamatosan súrlódnak egymáson

%KA%Ez a műszerfal még mindig piszok jól mutat. Bár a középkonzol rengeteg helyet elvesz, nem bánjuk. Futurisztikus, mégis rettentő otthonos%KA%

Ez a műszerfal még mindig piszok jól mutat. Bár a középkonzol rengeteg helyet elvesz, nem bánjuk. Futurisztikus, mégis rettentő otthonos

Az apró kormánnyal kis mozdulatokkal terelgethetjük, mondjuk nem fordul keveset, de olyan, mint egy játék. Furcsa módon a szerpentineken is jól érzi magát az 5008 GT, erőből nincs hiány, a kigyorsítások garantáltan jól végződnek majd, ami viszont kanyarban történik, azt egyáltalán nem várnánk tőle. Bombabiztos, méretéhez képest egész könnyű, így nem esik le az útról, tempós kanyarokba is be lehet vágni, és jól viseli. Nem árt figyelni a farára, ha az első kerék még épp az úton van szűk kanyarban, a hátsó már pont lecsúszhat a padkára, a hosszú tengelytáv miatt ez kevésbé érezhető. Persze néhány kanyar elég ahhoz, hogy konstatáljuk, ez így nem is rossz, békés közlekedésre viszont sokkal jobban alkalmas, és akkor bőven 7 liter alatti fogyasztást is produkálhat a kétliteres gázolajos, ami automata váltóval egy ekkora autótól több mint elfogadható. Kicsit visszatérve a kanyarodáshoz, az a jelenség itt is megvan, ami 3008-nál, hogy úthibán csúnyán elpattog a hátulja, így érdemes ésszel játszani.

%KA%Motorosan nyílik a csomagtérajtó, a két leghátsó ülést egy kézzel is könnyedén nyithatjuk-, zárhatjuk. A sík padlóhoz kellő paneleket mágnesek tartják a helyükön, ahogy az összehajtható padlót is azok fogják össze%KA% %KA%Motorosan nyílik a csomagtérajtó, a két leghátsó ülést egy kézzel is könnyedén nyithatjuk-, zárhatjuk. A sík padlóhoz kellő paneleket mágnesek tartják a helyükön, ahogy az összehajtható padlót is azok fogják össze%KA% %KA%Motorosan nyílik a csomagtérajtó, a két leghátsó ülést egy kézzel is könnyedén nyithatjuk-, zárhatjuk. A sík padlóhoz kellő paneleket mágnesek tartják a helyükön, ahogy az összehajtható padlót is azok fogják össze%KA%

Motorosan nyílik a csomagtérajtó, a két leghátsó ülést egy kézzel is könnyedén nyithatjuk-, zárhatjuk. A sík padlóhoz kellő paneleket mágnesek tartják a helyükön, ahogy az összehajtható padlót is azok fogják össze

%KA%A kipörgésgátlóval bűvészkedik a Grip Control, havas úton lehet segítségünkre, a többi helyzetben annyit nem adhat hozzá, hogy megérje. Az apró kormány továbbra is fantasztikus%KA% %KA%A kipörgésgátlóval bűvészkedik a Grip Control, havas úton lehet segítségünkre, a többi helyzetben annyit nem adhat hozzá, hogy megérje. Az apró kormány továbbra is fantasztikus%KA%

A kipörgésgátlóval bűvészkedik a Grip Control, havas úton lehet segítségünkre, a többi helyzetben annyit nem adhat hozzá, hogy megérje. Az apró kormány továbbra is fantasztikus

A nyújtás nem csak a formatervnek tett rosszat – bár így is ügyesen játszottak a vonalakkal – hanem a karosszéria merevségét is negatívan befolyásolta. Míg az 1,6-os tesztautó szövet üléseinél ez nem volt feltűnő, a GT bőrözött székei hangosan súrlódnak egymáson a második sorban minden egyes úthibán és bukkanón. Nyilván az üvegtető miatt is gyengül valamelyest a merevség, egyesek számára zavaró lehet, hogy folyamatosan jön valami kis nesz hátulról. A sportosság viszont negatív értelemben nem tesz hozzá a menetkomforthoz, ha keményebb is a futómű, az annyira minimális, hogy észre sem lehet venni, egész egyszerűen stabil, de nem kényelmetlen a futása. A zajkomfort továbbra is tökéletes, ahogy mostanában minden PSA terméknél, de a finomhangolás nem fog ártani az 5008-nak sem. Ott van például a fordítási bakikkal teli multimédia, vagy az abc sorrendű billentyűzet a navigációnál, utóbbi rettentően megnehezíti a címbeírást.

%KA%Szokni való, hogy nincs külön klímapanel, akadozós is a rendszer és dugig van bakikkal, mégis a letisztult belsőért akár el is nézhetjük neki%KA% %KA%Szokni való, hogy nincs külön klímapanel, akadozós is a rendszer és dugig van bakikkal, mégis a letisztult belsőért akár el is nézhetjük neki%KA%

Szokni való, hogy nincs külön klímapanel, akadozós is a rendszer és dugig van bakikkal, mégis a letisztult belsőért akár el is nézhetjük neki

%KA%A futómű ügyetlensége itt is megvan, ahogy a 3008-nál, jó úton viszont meglepően jó élmény vele közlekedni%KA%

A futómű ügyetlensége itt is megvan, ahogy a 3008-nál, jó úton viszont meglepően jó élmény vele közlekedni

Ezek a bakik húznak mindig vissza a földre, ha ezek és a futómű időnkénti bénázásai nem lennének, hajlamos lennék hibátlanra értékelni az 5008 GT-t. Mivel nagyon ízlésesek a külső apró kiegészítések, fantasztikusan jók a szem előtt, vagy kéz alatt használt anyagok a beltérben, a formaterv meg önmagáért beszél. A bódító belső parfümöt ki is kapcsolhatjuk, de amúgy sokat hozzátesz a belső színházhoz, ami az esti díszkivilágítással teljesedik ki. Finom tapintású a rombuszmintás bőrkárpit és egész hatékony a masszázsfunkció az első üléseken, na persze 360 ezer felárért. A GT-hez már elérhető a radaros távolságtartó tempomat és a jelzések között lökdöső sávtartó is. A digitális műszeregység minden 5008-hoz alapból jár, a GT-nél viszont kicsit más a rendszer, az átlagfogyasztást például nem hagyhatjuk kint fixen, az mindig eltűnik. A felülnézeti parkolókamera képét egy első és egy hátsó kamerából legózza össze, miközben hátrafelé haladunk, használható, de nem hatékony, kicsit sokallom érte a 170 ezret, az alapból feláras harmadik üléssoron viszont most még lehet spórolni, egyelőre ajándékba adják. A GT felára elég izzasztó, persze személyes ajánlatokkal lejjebb tornázható, már persze ha ragaszkodunk a 180 lóhoz, a kétliteres dízel 150 lóerővel alacsonyabb felszereltséghez is kapható, jóval kedvezőbb áron, nem kevesebb színházzal.

%KA%Földúton is teljesen jól érzi magát, valamilyen szinten jó szabadidő-autó, de sokat azért ne várjunk tőle. Izgalmas, ezt a franciák mindig is jól csinálták, praktikus is, a GT viszont elég durva felárral érhető csak el, és csak ehhez van 180 lóerős dízelmotor%KA%

Földúton is teljesen jól érzi magát, valamilyen szinten jó szabadidő-autó, de sokat azért ne várjunk tőle. Izgalmas, ezt a franciák mindig is jól csinálták, praktikus is, a GT viszont elég durva felárral érhető csak el, és csak ehhez van 180 lóerős dízelmotor

Értékelés

Pozitív
Praktikus, kényelmes, egyszerűen és könnyen variálható utastér, remek dizájnnal és anyagokkal, kényelmes futás, erős, belül kellemes hangú dízelmotor
Negatív
Akadozós és hibákkal teli multimédia, úthibákon elpattogó futómű, magas ár

Árak

Tesztmodell alapára 12 329 000 Ft (2017. szeptember 23.)
Tesztmodell ára 14 489 000 Ft (2017. szeptember 23.)

Tovább a műszaki adatokhoz

Méretek

Hosszúság: 4641 mm
Szélesség: 1906 mm
Magasság: 1646 mm
Saját tömeg: 1530 kg
Össztömeg: 2280 kg
Terhelhetőség: 750 kg
Tengelytáv: 2840 mm
Karosszéria-kivitel: egyterű-crossover
Csomagtér: 780-1940 liter
Belső szélesség elöl: 1470 mm
Belső szélesség hátul: 1470 mm
Belső szélesség a harmadik üléssorban: 1330 mm
Belmagasság elöl: 860-935 mm
Belmagasság hátul: 880 mm
Belmagasság a harmadik üléssorban: 850 mm
Hátsó lábtér 180 cm-es vezető mögött: 165-320 mm
Lábtér a harmadik üléssorban: 160-335 mm
Ülőlap hossza elöl: 515-565 mm
Ülőlap hossza hátul: 450 mm
Ülőlap hossza a harmadik üléssorban: 375 mm
Csomagtér maximális szélessége: 1330 mm
Csomagtér szélessége a kerékdobok között: 1170 mm
Csomagtér magassága: 800 mm
Csomagtér hossza: 360-1130 mm
Csomagtér hossza üléshajtással: 1900-3200 mm
Raktérnyílás szélessége: 1060 mm
Raktérnyílás magassága: 810 mm

Motor és váltó

Motor: Dízel
Motorosztály: Euro 6
Hengerűrtartalom: 1997 cm³
Hengerek/szelepek száma: 4/16
Sebességváltó: 6 fokozatú automata
Nyomaték: 400 Nm 2000 1/min-nél
Teljesítmény: 133 kW (181 LE) 3750 1/min-nél

Menetteljesítmény

Végsebesség: 208 km/h
Gyorsulás 100 km/h-ra: 9,1 s
CO2-kibocsátás: 124 g/km
Gyári vegyes fogyasztás: 4,8 l/100km
Fogyasztás a használónál: 6,8 l/100km

Menetzaj

Menetzaj 50 km/óránál: 58 dB(A)
Menetzaj 90 km/óránál: 63 dB(A)
Menetzaj 130 km/óránál: 66 dB(A)

Vissza a teszt szövegéhez

Ez is érdekes lehet:
 

Tavaly év eleje óta már közel másfélszeresére nőtt a használtautó-eladások összértéke

Újabb rekord dőlt a hazai használtautó-piacon a harmadik negyedévben: az időszak során mintegy...

Nissan Qashqai DIG-T 160 Tekna+ teszt

Idén frissült a második generációjával is már négy éve velünk lévő, kategóriaalapító Nissan Qashqai...

Szinte álcázatlanul szállították a még be nem mutatott BMW X2-t

Hamarosan bemutatkozik a BMW kis kupés SUV-ja, az X2, ám a sportos szabadidő-autót nem rejtették...

Már teljes gőzzel itt a Zoe, de sok új villanyautót ígér még a Renault

Végre hazánkban is bemutatkozott, hivatalosan is itt a Renault Zoe, amiből már tavaly megérkezett...

Csúnyán ráfizethetünk az utángyártott alkatrészekkel javításra

Vegyél gyári alkatrészeket, javíttasd márkaszervizben az autódat, különben meghalsz! Erős az...

Volkswagen Caddy Life 1.9 PD TDI DSG, 2007 - használtteszt

DSG ebben? Sokan teszik fel a kérdést a DSG-váltós Volkswagen Caddy kapcsán, pedig készült ilyen...

Talán majd 5-6 év múlva elkezdődhet épülni a Balatont Kecskeméttel és Szegeddel összekötő M8

10 milliárd forint csupán az M8 autópálya építésének előkészítésére is rendelkezésre áll, maga...

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel...

300 ezer forintért ad plusz két ajtót a Lada 4x4

Jutányos ajánlat, 300 ezer forintos felárért 50 centivel növelt hosszt és tengelytávot ad az...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Pelso írta: 3 hete
Lohmann írta: 3 hete

Miért, ez sok? A Jeep Cheeroke, Skoda Kodiaq, Hyunda Santa Fe vagy a Ford Edge csúcsverziója is ennyibe kerül - igaz azok, összkerekesek, de cserébe ez meg nem úgy néz ki, mintha most jöttem volna afrikai vadász-szafariról. Egyik sem prémiummárka, ma egy kommersz gyártó nagy SUV-je felextrázva ennyibe kerül. A 4x4-en lehetne kötözködni, de szerintem nem feltétlen butaság kihagyni, ha a végső felhasználók nagy része amúgy soha nem használná ki az előnyeit (márpedig ezek az SUV-k kizárólag közúton fognak közlekedni).


Előzmények megtekintése

Szerintem sok.
Bár itt nem elsődleges, de ha az összkerékhajtást vesszük prioritásnak, hát Forester. Jó, nem olyan komfortos és tetszetős, de technikában és megbízhatóságban is jobbnak ítélem.
Tényleg nem lételem a 4x4, inkább nézem, általánosságban mire használnám az 5008GT-t, valamint mi mást kapok helyett, ízlésemnek megfelelően, de árban szolidabban: egy jól felszerelt CRV-vel, esetleg RAV4-el simán kiegyeznék a Peugeot helyett.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Lohmann írta: 3 hete
Pelso írta: 3 hete

"jó úton viszont meglepően jó élmény vele közlekedni"

"a karosszéria csavarodása miatt a hátsó ülések folyamatosan súrlódnak egymáson"



Ide egyet gyorsan, 14,5 milláért...:)


Előzmények megtekintése

Miért, ez sok? A Jeep Cheeroke, Skoda Kodiaq, Hyunda Santa Fe vagy a Ford Edge csúcsverziója is ennyibe kerül - igaz azok, összkerekesek, de cserébe ez meg nem úgy néz ki, mintha most jöttem volna afrikai vadász-szafariról. Egyik sem prémiummárka, ma egy kommersz gyártó nagy SUV-je felextrázva ennyibe kerül. A 4x4-en lehetne kötözködni, de szerintem nem feltétlen butaság kihagyni, ha a végső felhasználók nagy része amúgy soha nem használná ki az előnyeit (márpedig ezek az SUV-k kizárólag közúton fognak közlekedni).

A válaszoláshoz belépés szükséges
Pelso írta: 3 hete

"jó úton viszont meglepően jó élmény vele közlekedni"
"a karosszéria csavarodása miatt a hátsó ülések folyamatosan súrlódnak egymáson"

Ide egyet gyorsan, 14,5 milláért...:)

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90

Friss tesztek

Mercedes-Benz GLA 220 d 4Matic 7G-DCT teszt

Feszült pillanatok - Mercedes-Benz GLA teszt

Elismerem, hogy jól néz ki, bár ehhez kell az új kanyon-bézs fényezés. Játszik a menetfény színeivel és a beltéri világítással, tökéletes a színház, aztán felhörren a Sprinter.


Mini Countryman John Cooper Works teszt

Hívj csak hot hatchnek! - Mini Countryman JCW teszt

Terepralis gyökerekkel a háta mögött nagyot domborít szegmensében a Countryman JCW, utóbbi betűtrió pedig garancia a valódi tudásra.


Renault Captur 1.2 TCe 118 EDC Intens teszt

Szívtipró - automata Renault Captur teszt

Éllovasként frissítették a Renault Capturt, ami dögösebb és karakteresebb, mint valaha. Turbós benzinessel és EDC automatával próbáltuk.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1wZXVnZW90
Hirdetés

PEUGEOT tesztek

Peugeot Traveller 2.0 BlueHDi Allure teszt

Nyolc fejedelmi helyet kínál a Traveller

A három testvér közül a legszerencsésebb a Peugeot Traveller. A francia-japán együttműködésből született mikrobusz mindenből többet kapott, egészen exkluzív.


Peugeot 3008 2.0 HDi teszt

Bucimanci ellenszer nélkül - Peugeot 3008 teszt

A Peugeot 3008 egy bátran ajánlható, kellemes autó. Nem vagyok crossover-hívő, mégsem akartam kiszállni belőle.


Peugeot 2008 1.6 e-HDi teszt

A púpos. Peugeot 2008 teszt

Kellemes. Ilyen volt tesztelés közben, s az emléke is az. Más kérdés, hogy inkább divatos, mint ésszerű ez a kategória, mindenesetre a Peugeot 2008 egy púpos, de azért életrevaló példánya a SUV-oknak.


Peugeot 301 Allure 1.6 HDi 92 LE teszt

Nem rossz, de nem is igazán olcsó. Peugeot 301 teszt

Egy-két bosszantó hiba fölött szemet hunyva kellemes autó a Peugeot 301, viszont annyira hű, de olcsó szedánnak nem mondanánk. Dízelként és jól felszerelten próbáltuk.


Peugeot 208 1.6 e-HDi Allure teszt

Spórol a drága! Peugeot 208 1.6 e-HDi teszt Videó

Ha nem is legnagyobb teljesítményű, de legnagyobb nyomatékú, és egyben igen takarékos 1.6 e-HDi motorjával járt nálunk az elődjénél kisebbre szabott Peugeot 208.


Még több PEUGEOT teszt

Címlapon


Friss cikkek

Alig futott, ultraritka Alpina B7S Turbo Coupé eladó

Mindössze 30 darab készült ebből az Alpinából, most egy eladó

2 órája – Sztori

326 lóerőt tudott 1982-ben és mindössze 30 darabos széria volt ez az Alpina B7S Turbo. Most egy olyan eladó, amiből csak kettő készült.


Grafikákon a puritán, a háromajtós, a GT és a pickup Duster

Így nézne ki egy Dacia Duster pickup, de a GT is bejövős

Tegnap – Sztori

X-Tomi mindig megcsinálja azokat a modelleket, amiknek mindenki örülne, de még nincsenek piacon. Így jött létre a hot hatch Duster.


DTM esküvő Maro Engelékénél. Éljen az ifjú pár!

Nincs menőbb esküvői autó egy DTM Mercinél Videó

3 napja – Sztori

Sokszor láttunk már autós esküvőket, most viszont Maro Engel és a Mercedes-AMG DTM csapat valami teljesen új dimenziót mutatott be.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

PEUGEOT 5008 1.6 HDi Active

PEUGEOT 5008 1.6 HDi A...

Ár: 2.790.000 Ft

Évjárat: 2012 / 5

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

PEUGEOT 5008 1.6 THP Family 7SZEMÉLY BŐR NAVI ÁFÁVAL

PEUGEOT 5008 1.6 THP F...

Ár: 3.490.000 Ft

Évjárat: 2012 / 10

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Benzin

PEUGEOT 5008 1.6 e-HDi Allure 2TR ISOFIX-TEMPOMAT-2KULCS

PEUGEOT 5008 1.6 e-HDi...

Ár: 3.249.000 Ft

Évjárat: 2014 / 12

Kivitel: Egyterű

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!