Találatok a következő címkére: turbómotor
Renault Espace 1.8 TCe EDC Initiale Paris 4Control tesztTud ez menni végre! - Renault Espace 1.8 TCe - 2018. április 8.Zavarba ejtően kis motorjai után a Renault is rátért arra az útra, amin már elfogadható méretű motorok kerülnek az autóikba. Az 1,8-as Espace nem csak kényelmes, de menni is tud, hála a sportos léleknek. autó, Renault, Renault ESPACE, turbómotor, francia autó, hétüléses, sportos, renault sport, családi autó |
|
Üléspróbát vettünk az Opel Insignia GSi-benSportautónak majdnem, GT-nek kiváló – Opel Insignia GSi - 2018. március 2.Hagyományokból építkezik újra az Opel, egyelőre az OPC-k mellé visszahozta a GSi modellkínálatot is. Markáns külső jegyekkel és kiváló sportüléssel érkezett elsőként az Insignia GSi. Ki is próbáltuk! autó, OPEL, Opel INSIGNIA, GSi, sportos, turbómotor, összkerékhajtás, 4x4, Michelin, német autó, francia autó, PSA |
|
Kipróbáltuk az új Megane R.S. Sport és Cup verziójátIgazi domina – Renault Megane R.S. - 2018. február 8.Kéjes vigyorral az arcán illegeti csinos vonalait. Finomnak tűnik, csábítónak, elérhetőnek. A következő pillanatban meg olyat rúg a szék lábába bőrcsizmával, hogy a parkettán csattanva még te kérsz bocsánatot. Renault Megane R.S., autó, Renault, MEGANE, renault sport, sportos, hot hatch, francia autó, alpine, turbómotor, összkerékkormányzás, Renault Mégane |
|
Megérkezett az új Hyundai Veloster, egyből 275 lovas N-ként isA Hyundai N részlege a Velostert is felhergelte - 2018. január 18.Kevésbé meglepő élmény a második generációs Velosternél a felemás ajtó megoldás, de kétségtelenül sportos az alapverzió is, hát még a 275 lóerős N. autó, Hyundai, Hyundai Veloster, turbó, sportos, koreai autó, turbómotor, kupé |
|
Turbó nélkül 130, azzal 210 lóerős a Mazda 1.5 Skyactiv-G motorja210 lóerőt hoztak ki a Mazda 1,5 literes benzineséből - 2017. december 12.Tökéletes kis játékszer a Mazda MX-5 az alapverziójával is, de még komolyabb a 2,0 literessel, a BBR most viszont elkészítette az utóbbinál is erősebbet, az alapmotorosból. |
|
Új turbós benzineseket dob piacra a RenaultÚj 1,33 literes motort fejlesztett a Renault - 2017. december 10.TCe 115, TCe 140 és TCe 160 néven jönnek az új 1,33 literes turbós benzinesek, melyeket elsőként a Scénic és Grand Scénic modellekbe építenek be. autó, Renault, TCe, motor, turbómotor, újdonság, motorfejlesztés |
|
Összevetés: Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce Q4 vs. Opel Insignia Grand Sport Dynamic 2.0 Turbo OPC LineMérkőzhetnek egymással? Alfa Giulia Veloce vs. Opel Insignia T. - 2017. november 21.280 lóerő a fekete, na jó, kékesszürke sarokban, 260 a pirosban. Összkerékhajtás és 8 fokozatú automata mindkét versenyzőnél. Indulhat a mérkőzés? autó, Alfa Romeo, Alfa Romeo Giulia, OPEL, Opel INSIGNIA, összkerék-hajtás, automata, turbómotor, turbó |
|
Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce Q4 tesztEgy Alfa, amiért ismét rajonghatunk! Giulia Veloce teszt - 2017. november 13.Az összkerékhajtású Velocével a Giulia beérett, mint a konyhapulton hagyott banán. Pont azt, pont úgy adja, amit egy Alfától nagyon várunk. Alfa Romeo Giulia Veloce, autó, Alfa Romeo, Alfa Romeo Giulia, q4, 4x4, turbómotor, újautó-teszt |
|
1,6-os turbós benzinessel bővül a Mégane motorpalettája165 lóerős motort kap a Renault Mégane - 2017. október 17.Turbós benzinmotorokat illetően jelenleg 131 és 205 lóerőssel kapható a Renault Mégane, hamarosan pedig megérkezik a 165 lovas kivitel, ami az arany középutat jelentheti. Renault Mégane IV, autó, Renault, Renault Mégane, motor, benzinmotor, turbómotor, újdonság |
|
12 másodperccel verte el elődjét a Nordschleifén az Opel Insignia GSiJóval gyorsabb az új GSi Insignia, mint az előd OPC - 2017. október 14.Az Opel még nyáron bemutatta az újdonsült Insignia GSi-t, most viszont kiderült, hogy lényegesen gyorsabb, mint az előd OPC. 65 lóerő hátrányból 12 másodpercet javult a Zöld Pokolban. autó, OPEL, INSIGNIA, GSi, Német, családi autó, sportmodell, turbómotor, Nordschleife |
Friss cikkek
Mindössze 7 tizedmásodperc döntött a győzelemről Imolában!
12 perce – Autósvilág hírei
Biztonsági autós fázis nélkül is tartogatott izgalmakat a Formula-1-es imolai futam, ugyanis az utolsó néhány körben Norris alaposan megfuttatta Verstappent a pénzéért.
Szokatlan megoldások tárházával érkezik az új családi Honda
2 órája – Autósvilág hírei
A visszafogott külső hatszemélyes utasteret és számos kreatív ötletet rejt.
Bekeményített Biden a kínai villanyautókkal szemben
5 órája – Autósvilág hírei
Újabb lövések dördültek el az Egyesült Államok és a Kína közti kereskedelmi háborúban, az amerikaiak egy sor vámot vetettek ki vagy emeltek meg.
-
Videó: ismerd meg közelebbről az új Toyota Priust!
8 órája – Autósvilág hírei -
Itthon próbáltuk az új Suzuki Swiftet: jobb mint valaha!
12 órája – Újdonság -
Fékfolyadék gázolaj helyett: beindul vele az öreg, dízel Merci?
23 órája – Autósvilág hírei -
Hatalmas sikert aratott a 9. Balatonfüred Concours d’Elegance
Tegnap – Autósvilág hírei -
Jókor kell tölteni, és még zöldebbé válik a villanyautó
Tegnap – Autósvilág hírei -
Bankrablók figyelem? Színváltós autókon dolgozik a Toyota!
Tegnap – Autósvilág hírei -
Tovább csökkennek az üzemanyagárak pünkösdhétfőn!
2 napja – Autósvilág hírei
Friss tesztek
Cégesként is ilyen menő lesz? Teszten a frissített Škoda Scala!
Eddig is kiváló autó volt a magasan extrázott Scala, éppen ezért a változások sem túl komolyak, legalábbis első ránézésre. Mutatjuk, miben különbözik az elődjétől, illetve azt is, hogy milyen a csúcsmotorral a céges flották egyik leggyakoribb modellje.
Az új csúcsváltozat: teszten a CX-30 Nagisa
Egy teljesen új felszereltségi szint érkezett a Mazda CX-30 kínálatába, mutatjuk, hogy mire számíthat, aki a Nagisa csúcsváltozat mellett dönt!
Ebből is népautó lehetne - MG5 teszt
Mindene megvan az MG5-nek, amitől igazi sláger lehetne a családi autóra vágyók számára. Már csak egy olyan motor kellene bele, ami szélesebb közönség számára is ideális.
- Az utolsó "igazi" Volkswagen? Kipróbáltuk!
- Videóteszt: kétliteres motorral is jó választás a C-HR?
- Állami támogatással csábít a Mercedes EQA 250+
- A tökéletes villanyautó lehetett volna: teszten az ID.7
- Méltó örökös - Toyota C-HR 1.8 teszt
Használtautó.hu
Ár: 1.499.990 Ft Évjárat: 1996 / 9 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Dízel |
Ár: 2.950.000 Ft Évjárat: 2014 / 5 Kivitel: Ferdehátú Üzemanyag: Benzin |
Ár: 1.000.000 Ft Évjárat: 2001 / 10 Kivitel: Sedan Üzemanyag: Dízel |