Bentley ilyen fürge még nem volt
Bentley Continental GT3-R: 3,8 mp alatt gyorsul 100-ra
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Az óriási Bentley Continental GT3-R izomkupé könnyebb, ergo gyorsabb is lett a testvéreinél. Sokkal.
A 300 darabosra limitált szériában kínált Continental GT3-R annyira persze nem könnyű és kemény, mint a versenyváltozat, de azért egy százast ledobott, hogy az eddigi legfürgébb utcai Bentley legyen. Premier a Goodwood Festival of Speeden
A hátsó üléssor repült, a Bentley update-mérnökei itt fogták a legtöbbet. A GT V8 S-hez képest összesen 100 kilót dobott le az így is 2,1 tonnás Continental GT3-R, amit az exkluzivitást garantálva 300 darabosra limitált szériában kínálnak a német-britek. A kiszállítás az év végén kezdődik.
A 2,1 tonna 3,8 mp alatt katapultál 100 km/órás tempóra
[BANNER type="1"]
A motor nem W12-es, "csak" szintén biturbó - és győri gyártású - V8-as új vezérlésnek és emelt töltőnyomásnak hála percenkénti 6000-es fordulaton 580 lóerővel és 1700-nál félelmetes 700 Nm-es nyomatékkal. Részterhelésnél csupán 4 henger dolgozgat. A kipufogó titán, a könnyített és Pirelli gumis felni szerény 21 colos, a légrugós futóművet módosították, s a menetstabilizáló is gazdagodott holmi nyomatékvektorozással, hogy valóban élményautó váljon az összkerekesen is jellemzően alulkormányzott benga luxuskupéból. A 8 fokozatú ZF automata váltó rövidített végáttételű, a 100-as sprintidő 3,8 mp. A végsebesség 273 km/óra.
Hátulról kihajították az üléseket. Alapból mind a 300 gleccserfehér fényt kap szénszálas kiegészítőkkel és zöld matricákkal, bent szintén British Racing Green beütéssel, de mémi felárért biztos kb. bármilyen árnyalatot rendelhet a kedves vevő. A GT3-R áráról nincs információ, négy évig ingyen karbantartás is jár a kékvérű sportolóhoz















Biztos élmény lehet kanyarodni egy 2 tonnás géppel… :-/