Nagykanállal esznek a Volkswagennél

Volkswagen: 13 százalékos növekedés 2011-ben

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Vannak márkák, amelyeknek a recesszió ellenére is kelendőek a termékei, ilyen a főleg Kínában nagyot nőtt Volkswagen.


A Volkswagen rekorderedménnyel zárta a 2011-es évet: 12 hónap alatt 5,1 millió személygépkocsit adott át a vásárlóknak világszerte - ez 13,1 százalékos plusz jelent a tavalyelőtti teljesítményhez viszonyítva. „Fiatal, innovatív és környezetkímélő típus-palettájának köszönhetően a Volkswagen Személyautók márka jelentősen növekedett az elmúlt évben. Új típusaink, úgymint a Passat, a Jetta, a Beetle és nem utolsósorban az up! a nehéz piaci körülmények közepette is – amelyek 2012-ben is megmaradnak, hasonló kihívásokat támasztva – kiváló fogadtatásra találtak, és számottevően erősítették a Volkswagennek a piaci versenyben elfoglalt pozícióját” – jelentette ki Wolfsburgban Christian Klingler, a Volkswagen Csoport kereskedelmi igazgatója.
A fontosabb fejlődő piacokon jelentős növekedést ért el a Volkswagen Személyautók márka, a teljes 2011-es évben - 13,8 százalékos bővüléssel - több mint 1,72 millió gépkocsit értékesített Kínában és Hongkongban. Az Egyesült Államokban a Volkswagen 324 ezer autót adott át a vásárlóknak (+ 26,3 százalék), míg Oroszországban 100,4 százalékkal 118 ezerre nőtt az értékesítési darabszám a megelőző évhez képest. A Volkswagen Indiában szintén növelni tudta eladásait, és 76 100 gépkocsit adott át (+ 151 százalék).
Hirdetés
Összességében Európában is pozitívan fejlődtek a márka eladásai: itt 1,72 millió gépkocsit adott el a Volkswagen, és ezzel jóval nagyobb mértékben növekedett, mint a piac egésze (11,2 kontra 3,6 százalék).
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?