Így képzeli el a közlekedés jövőjét a Sony és a Yamaha
Nem csak az autók hajtása, hanem azok irányítása is radikálisan változhat
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Közösen fejlesztett négykerekűt mutatott be a két japán óriáscég, a Yamaha az önvezető rendszerekben szerzett tapasztalatát, a Sony pedig a szórakoztatóiparban lévő tudását rakta a közös projektbe.
A jövőbe mutató önvezető autók jellemzően dobozformájúak, kevésbé lesz változatos az utcakép, ha néhány évtized múlva csak ilyen járművek róják majd az utakat
A végső változat kissé más külsőt kapott, a fekete panelek képernyők, célzott üzenet jeleníthető meg a gyalogosok számára
A Sony azt is elárulta, hogy a külső kamerák képesek a járókelők nemét és korát felismerni, így célzott reklámmal próbálhatják fogyasztásra ösztönözni a gyalogosokat.
A guruló “marketingdoboz” 5 férőhellyel rendelkezik, de az utasok sem maradnak szórakozás nélkül, ugyanis bent is található kijelző, amin a külvilág képe is megjeleníthető. Az SC-1 őrült száguldozásra nem alkalmas, az elektromos jármű végsebessége 19 km/h, a két cég a prototípusokat golfpályákon, vidámparkokban és hasonlóan zárt területeken fogja tesztelni.
