Az elektromos töltőhálózat itthon is rohamtempóban bővül
Meglepő eredménnyel zárult a Magyar Közút villanyautós kérdőíve
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Magyar Közút és az MVM Mobiliti Kft. hosszútávú együttműködése kapcsolja majd be Magyarországot az európai közlekedési hálózatba, ehhez készítettek kérdőíves kutatást. Mutatjuk, hogy milyen eredményeket hozott az online felmérés.
Villanyautó-töltőpont "kínálat" alig pár száz méterre a lakásomtól: lehet, hogy a te otthonod mellett is van egy, csak nem tudsz róla?
Ez azt jelenti, hogy csak terület szempontjából kevés a töltő, a hazai villanyautóparkot kiszolgálja a jelenlegi hálózat.
A visszajelzések alapján a tölteni kívánó villanyautósok maximum 10 percet várnak egy-egy töltőállomáson foglaltság esetén. A válaszadók döntő többsége megérkezés után amint lehet, töltőre teszi járművét és ha teheti, mindig teli akkuval indul útnak, így csak a töltéseik egyharmadát végzik publikus töltőkön. Ezzel lehet összefüggésben az is, hogy a villanyautósok a kevesebb hellyel rendelkező, de sűrűbben elhelyezett töltőknek örülnének jobban a ritkábban telepített, de akár 20-30 autót egyszerre kiszolgáló töltőcentrumok helyett. [BANNER type="1"]Tegnap késő esti kitérőm - akárcsak a válaszadók, én is azt preferálom, ha mindig teljesen feltöltött autóval indulhatok: amikor hazaérek, szinte mindig felteszem töltőre az elektromos, vagy konnektoros hibrid tesztautókat
A válaszok alapján a legfontosabb hogy a töltőpontokon legyen megfelelő közvilágítás, mosdó és ivóvíz, illetve térfigyelő kamera.

