Nagy vihart kavart rajongói körökben az Alfa Romeo Milano. A kommentszekciókban fellángolt a vita, hogy kinek tetszik, kinek nem. Most megmutatjuk gurulás közben, de a puding igazi próbája az evés lesz, tehát, amikor a hazai utakra érkezik.
Tegnap részletesen beszámoltunk az Alfa Romeo kínálatának bővüléséről, hiszen bemutatták a Milano névre keresztelt kis crossovert. Tényleg kicsi, mert lefelé terjeszkedik fele az Alfa Romeo. Ide kattintva olvashatod a pontosabb részleteket az autóról, az alábbi videó viszont mozgás közben is megmutatja.
Van egy olyan érzésem, hogy nem ez a járgány lesz kiállítva J.P. Imparato irodájában, mint az Alfa büszkesége. Másrészt a Fiat időszakban is a legpocsékabb low-effort Alfák voltak a best sellerek (145, MiTo, Giulietta), szóval valahogy ugyanúgy nem lepődnék meg azon, ha sikeres típus lenne belőle, mint ha a logikus várakozásoknak megfelelően a kutyának sem kellene. Egyszínű fényezésben még megnézném, hátha úgy nem olyan érdektelen, de az év legunalmasabb autója címet oda lehet nekik ajándékozni a kígyós perforált lemez betéttel eggyütt is.
Ennyi renault-s jegyet még sose mutatott egy Alfa, sokat álmodtak a tervezők a Capturrel. Tényleg kifogyott a szufla a márkából…
Viszont: végre nem kell az első rendszámtáblát oldalra kitenni. Juhéj, ezt is megértük! 😀
Hátőőőő, ezen a formán azért még lehetett volna dolgozni, nem is keveset…
Van egy olyan érzésem, hogy nem ez a járgány lesz kiállítva J.P. Imparato irodájában, mint az Alfa büszkesége. Másrészt a Fiat időszakban is a legpocsékabb low-effort Alfák voltak a best sellerek (145, MiTo, Giulietta), szóval valahogy ugyanúgy nem lepődnék meg azon, ha sikeres típus lenne belőle, mint ha a logikus várakozásoknak megfelelően a kutyának sem kellene. Egyszínű fényezésben még megnézném, hátha úgy nem olyan érdektelen, de az év legunalmasabb autója címet oda lehet nekik ajándékozni a kígyós perforált lemez betéttel eggyütt is.