0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Összkerékben is nagy lesz az Insignia

A GKN gyártja az új Insignia összkerékhajtását, gyorsabb kanyarokat, biztosabb mozgást ígér

·

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Apró információkat csepegtetnek az új Opel Insigniáról, most az összkerékhajtását ismerhetjük meg közelebbről. Ugyanaz gyártja, aki a Ford Focus RS rendszerét is.

%KA%Az Insignia nem csak jól néz ki, sokat adott le súlyából is, összkerékhajtása havas körülmények között is remek tapadást fog biztosítani%KA%

Az Insignia nem csak jól néz ki, sokat adott le súlyából is, összkerékhajtása havas körülmények között is remek tapadást fog biztosítani

Nagy várakozás övezi az új Opel Insigniát, már a kémfotók is felrobbantották az autós világot. Miután lebukott, gyorsan meg is mutatták a sokak szerint több márka jegyeit is magán hordozó, de mindenképpen látványos és sportos Insignia Grand Sportot. A szedán variáns új neve máris több értelmet kap, ha megismerjük kicsit közelebbről, ugyanis súlycsökkenése mellett fejlett összkerékhajtási rendszere is hozzásegíti a gyors és biztos kanyarvételekhez.

%KA%A GKN által fejlesztett rendszer dolgozik a Focus RS alatt is, az Insignia drift módot nem kap, helyette nyomatékvektor-szabályzást%KA%

A GKN által fejlesztett rendszer dolgozik a Focus RS alatt is, az Insignia drift módot nem kap, helyette nyomatékvektor-szabályzást

A Ford Focus RS összkerékhajtását is fejlesztő GKN rendszere dolgozik az új Insignia alatt is. A hátsó hajtásról egy fejlett, két kuplungtárcsával dolgozó differenciálmű gondoskodik, az autó mozgásából és a kerekek állapotától, tapadásától függően irányítja a megfelelő mértékű nyomatékot. Képes akár csak az egyik hátsó kerékre küldeni, de jellemzően mindkettőt segíti majd, főleg tempós kanyarokban, vagy éppen csúszós útburkolaton.

%KA%A Twinster nevű összkerékhajtás kéttárcsás hátsó differenciálművel egészíti ki a hajtást. Képes egyszerre csak az egyik hátsó kerékhez küldeni a nyomatékot, tempós kanyarban, csúszós felületen fékezgetés helyett inkább többet küld az ívkülső kerékhez kanyarodáskor%KA%

A Twinster nevű összkerékhajtás kéttárcsás hátsó differenciálművel egészíti ki a hajtást. Képes egyszerre csak az egyik hátsó kerékhez küldeni a nyomatékot, tempós kanyarban, csúszós felületen fékezgetés helyett inkább többet küld az ívkülső kerékhez kanyarodáskor

Sok gyártó rendszerével ellentétben a GKN nem fékezgeti az ívbelsőt, mivel az energia- és tempóvesztéssel jár, inkább az ívkülső keréknek küld több nyomatékot. Nem csak a sportolásban segít, a biztonságot is nagyban növeli. A kormány és a gázpedál pozíciójával összeköttetésben dolgozik folyamatosan, így minden esetben tudja, hová kell több, vagy éppen honnan kell elvennie némi erőt a biztos úttartáshoz.

%KA%Az új Insignia Grand Sport már tavaly év végén bemutatkozott, élőben először a Genfi Autószalonon lesz látható, valószínűleg a szintén csinos kombival együtt%KA%

Az új Insignia Grand Sport már tavaly év végén bemutatkozott, élőben először a Genfi Autószalonon lesz látható, valószínűleg a szintén csinos kombival együtt

Ez is érdekes lehet:
 

Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható...

Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó...

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul...

Magyarországra is megérkezett a Volkswagen Arteon

Hazánkba is megérkezett a VW Passat CC utódja, az avantgárd biznisz gran tourismo, az Arteon...

Porsche Panamera 4 E-Hybrid menetpróba

Igényes és mozgékony, pedig nehéz a Porsche luxuskupéja. Mégis hibrid rendszerétől ájultam el...

Sokan nem tudják: a hibrideket nem kell tölteni

Hiába adott már el több mint 10 millió hibridet a Toyota, sokan még mindig nem tudják, hogy a...

Piaci körkép: kuplungpedál nélküli és legfeljebb 3 éves, legfeljebb 3 millió forintos autók

Városi autónak nem kérdés, hogy automata váltósat kell venni. Szétnéztünk, milyet kapunk 3 éves...

A Megane RS érkezésével frissül a GT is

Szabadalmi fotóin már szinte minden látszik, annál biztos, hogy több, mint első hivatalos szereplésén...

Újabb információk szivárogtak ki a VW Golf nyolcadik generációjáról

A Golf jelenleg futó hetedik generációja csupán pár hónapja kapott frissítést, a legfrissebb...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Használtautó Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Használtautó Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Friss tesztek

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Selection Smart e-CVT teszt

A legtakarékosabb kisautó? - Toyota Yaris hibrid teszt

Könnyed városi cirkáló a Toyota Yaris, főleg e-CVT-vel, a teljes értékű hibridrendszerrel ráadásul takarékos is. Csak az árát ne nézzük.


Suzuki Swift 1.2 GLX CVT teszt

Bőgő masina - Suzuki Swift 1.2 CVT

Mindenhogy jó, de legjobb alapként. Az 1,2-es motorhoz fokozatmentes automata váltó kapható, teszi a dolgát és a fogyasztása még így is zseniálisan kevés.


Hyundai Ioniq hybrid Premium Navigation teszt

IQ-ból ötös! - Hyundai Ioniq hybrid teszt

Tavaly jelent meg és hamarosan három verzió is elérhető lesz a pénztárcabarát autózást célzó Ioniqból. Elektromos kivitele után most alap hibridjével próbáltuk. Lássuk, megéri-e ezt a hajtásláncot választani!

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1vcGVs

Hirdetés

OPEL tesztek

Opel Mokka FWD 1.7 CDTI AT6 teszt

Szép, jó. Mi kell még? - Opel Mokka automata teszt

Automata váltóval és tolótetővel levett a lábamról az Opel Mokka. Vásárlói hasonlóan érezhetnek, így nyilván ők is elnézik gyengeségeit.


Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Vezetni jó! Opel Meriva 1.6 CDTI teszt

Magyar motor hajtja, öngyilkos ajtajú, tologatható hátsó üléses. Vajon tényleg szenzációs családi és utazóautó az Opel Meriva 1.6 CDTI?


Opel Cascada 1.6 SIDI Turbo Cosmo teszt

Magyar motor viszi, de mégsem a mi autónk: Opel Cascada teszt Videó

Kezdeti kínálatának csúcsával, a szentgotthárdi, 170 lóerős SIDI turbómotorral járt nálunk a vászontetős Opel Cascada. Kellemes, de nem a mi autónk.


Opel Adam 1.4 Ecotec Start/Stop Slam teszt

Persze, hogy drága. Opel Adam teszt

Az Opel is rájött, hogy van értelme jó sok pénzért ezerféleképp variálható szuperminit árulni, hát itt a vagány Adam, amit legizmosabb motorjával, 100 lóerősen teszteltünk.


Opel Mokka 1.4 Turbo AWD Cosmo teszt

Lesz keletje. Opel Mokka teszt

Érdekes szerzet a Mokka, de hogy miért így hívják, annál fontosabb a kérdés: mire való? Vagy mindegy, mert a divat voltaképp céltalan? Az Opel gömböcét turbós benzinesként, összkerékhajtással teszteltük.


Még több OPEL teszt

Címlapon


Friss cikkek

Ford Fiesta nemzetközi bemutató és menetpróba

Nem rontották el, sőt! Ford Fiesta menetpróba

2 napja – Újdonság

Hogy a Fiesta sikeres és jó autó volt, azt mutatja, hogy formájához annak ellenére alig mertek hozzányúlni, hogy valójában teljesen új, minden szempontból jobb lett.


Első találkozás a Nürburgringgel

Ilyen élőben az autósport európai központja

4 napja – Sztori

Itt mindent átjár az autósport őszinte szeretete és a benzin-fék illat keveréke. A nürburgringi sztorikhoz masszív galéria is jár.


Ha le akarod törölni a hátsó ablakot, padlóig kell taposnod a gázt

Padlógázra törölhetsz ablakot! Videó

4 napja – Sztori

Az egyik legfeleslegesebb extra, mégis órákig lehetne vele szórakozni. Az viszont kétségtelen, hogy egy tökéletes ablaktörlés elég sokba fog kerülni.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

OPEL INSIGNIA Sports Tourer 2.0 CDTI Sport

OPEL INSIGNIA Sports T...

Ár: 3.550.000 Ft

Évjárat: 2010 / 7

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI Cosmo (Automata) KÉSZLETEN!

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI...

Ár: 8.490.000 Ft

Évjárat: 2016 / 8

Kivitel: Ferdehátú

Üzemanyag: Dízel

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI Sport Bőr -- Nagy navi -- Bi-Xenon

OPEL INSIGNIA 2.0 CDTI...

Ár: 3.000.000 Ft

Évjárat: 2011 / 8

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!