0 új cikk érkezett
0 új hozzászólás

Ijesztően futurisztikus az új Honda Accord

Az új Honda Accord megjelenése megfagyasztja a levegőt

·

Bemutatkozott az új Honda Accord. A nagy japán szedán a Civicnél is futurisztikusabb és turbós benzines motorokat kap, akár 10 fokozatú automatával.

%KA%Már generációk óta nem szögletes az Accord, így ez csak nekünk lehet furcsa. Az új modell tekintete szigorú, elég megosztó lehet%KA%

Már generációk óta nem szögletes az Accord, így ez csak nekünk lehet furcsa. Az új modell tekintete szigorú, elég megosztó lehet

Belehúzott a Honda az új modellek piacra dobásába. Alighogy bemutatkozott a Civic és annak szedán verziója, valamint a Type R, itt a következő nagy dobás, az Accord. Európában legutoljára 2012-ben volt piacon a Honda nagyautója, egyelőre nem tudni, mik a tervek az új generációval, de ha már a Civicből is érkezett lépcsőshátú és azt ígérték, jön a kupé is, bízhatunk a legjobbakban. Az új Accord megjelenése hasonló a Civicéhez, de ha lehet, még vérfagyasztóbb a megjelenése. Az összenőtt króm szemöldökű tekintetével, főleg a LED-es fényszórókkal szigorúan, de hidegen bámul a világba, egészen furcsa. Ugyanakkor a lemezek is érdekes vonalakban találkoznak, több helyen durva résekkel, reméljük, ez valamelyest változni fog.

%KA%Egészen hosszú a tetőív, a kabin hátrébb került, 6 centivel nőtt a hátsó lábtér, mindenhol kényelmes lesz%KA%

Egészen hosszú a tetőív, a kabin hátrébb került, 6 centivel nőtt a hátsó lábtér, mindenhol kényelmes lesz

%KA%Jó minőségű anyagokkal, puhább könyöklőkkel és magasabb válltámaszos első ülésekkel érkezik%KA% %KA%Jó minőségű anyagokkal, puhább könyöklőkkel és magasabb válltámaszos első ülésekkel érkezik%KA%

Jó minőségű anyagokkal, puhább könyöklőkkel és magasabb válltámaszos első ülésekkel érkezik

Vonalai főleg háromnegyedes elölnézetből kupénak mutatják, pedig valódi szedán, és nem az a baltával faragott, ám sokak szerint csábító fazon, mint a nálunk kettővel ezelőtt kapható generáció. Tetővonala egészen hosszúra ível és nem fejeződik be a hátsó ajtóknál, még azok mögé is került egy ablak. A-oszlopait hátrébb tolták, tengelytávolsága nőtt, közel 6 centiméterrel több a hátsó lábtér a nálunk nem forgalmazott előző generációnál. Fűthető és szellőztethető, magasabb hátlapú üléseket és vastagabban párnázott könyöklőket ígér a Honda. Bent egész más a dizájn, letisztult és lágy vonalakkal rajzolták a műszerfalat, aminek tetején 8 colos érintőkijelző trónol, valamint vezeték nélküli mobiltöltő és internet csatlakozási lehetőséget is biztosít.

%KA%Vonalai inkább lágyak, bent már nem annyira játékos, mint kint. 8 colos érintőkijelzős multimédia, internet megosztás és modern vezetéstámogató rendszerek lesznek a fedélzetén%KA%

Vonalai inkább lágyak, bent már nem annyira játékos, mint kint. 8 colos érintőkijelzős multimédia, internet megosztás és modern vezetéstámogató rendszerek lesznek a fedélzetén

Köszönhetően a nagyszilárdságú acél szerkezeti elemeknek, közel 80 kilóval is könnyebb lehet elődjénél. Motorkínálata csupa turbós, egyelőre, 1,5-ös 192 lóerős, és 2,0 literes 252 lóerős és 369 Nm nyomatékú turbós benzinmotorral lesz elérhető hatfokozatú kézi, vagy 10 gangos automatával. Emellett a Honda azt ígéri, hamarosan bemutatják az új Accord hibrid verzióját, ami egy 2,0 literes Atkinson ciklusú szívó benzinmotor és két villanymotor segítségével lesz egyszerre gyors és takarékos, meg persze környezetkímélő. Új a futómű is, teljesen újratervezték az első McPherson, valamint a hátsó multilink felfüggesztést, és ahogy a Civicnél, itt is elérhető lesz az adaptív lengéscsillapítás.

%KA%1,5-ös és kétliteres turbómotorokkal indít, de hamarosan hibrid verziót is előhúznak%KA%

1,5-ös és kétliteres turbómotorokkal indít, de hamarosan hibrid verziót is előhúznak

Ez is érdekes lehet:
 

Volvo XC70 D5 Summum, 2012 - használtteszt

Egy kombi Volvo mindig a családi biztonság egyik jelképe, pláne emelt futóműves, összkerekes...

Eladó egy korai LaFerrari prototípus, de van vele egy kis gond

Ennyire becsülik az értékét annak a LaFerrari prototípusnak, amit még a 2013-as Frankfurti debütálás...

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán...

Kia Stonic menetpróba

Nem csak a tudás számít, legalább annyira az előadásmód is, ezt bizonyítja az autópiac, illetve...

Ezt a VI-os Golfot sorsolják ki idén a Volkswagen-találkozón

Hatodik éve rendezik meg a Hungaroringen a VW-sek éves találkozóját. Minden évben egy autót sorsoltak...

10 autó, ami a kategóriája legdrágábban fenntarthatója

Míg Európában jellemzően lemaradunk ott, hogy mennyit fogyaszt egy autó, az amerikaiakat jobban...

Autós túraötletek Budapest közelében - a vezetés élményéért

Ha autós túra, akkor ma a Transzfogarasi út, meg persze az Alpok jut a legtöbbek eszébe, pedig...

Range Rover Velar hazai menetpróba

Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie...

Váltotta volna a 911-est az idén 40. évfordulóját ünneplő 928

Valódi luxus túrakupéként mutatkozott be 1977-ben az első V8-as Porsche. A 928-ast egyenesen...
 
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
Hirdetés

A cikk galériája

FB_share
Küldés e-mailben

Tetszett a cikk?

Iratkozzon fel hírfigyelőnkre! 
(Mi ez?)Ne maradjon le a legfrissebb autós hírekről, bemutatókról, tesztekről, benzinár-változásokról! Írja ide e-mail címét, és a fontos hírekről értesítjük.

(E hírfigyelőről bármikor leiratkozhat a küldött levél alján lévő linkkel. Az adatvédelmi elveket maximálisan tiszteljük, a címet nem adjuk ki harmadik félnek.)
Jogi nyilatkozat* Hozzájárulok ahhoz, hogy a Schibsted Classified Media Hungary Kft. részemre közvetlen megkeresés módszerével a saját, illetve harmadik személyek áruira és szolgáltatásaira vonatkozó reklámot közöljön (pl. promóciós célú elektronikus levelet, hírlevelet, vagy reklámot tartalmazó elektronikus levelet küldjön) és a fentiekben ebből a célból megadott adataimat kezelje és felhasználja.
A Schibsted Classified Media Hungary Kft. a megadott személyes adatokat bizalmasan kezeli és harmadik fél számára nem adja át. A reklám közléséhez, illetve a személyes adatok kezeléséhez megadott hozzájárulás visszavonásig érvényes.
A hozzájárulás bármikor korlátozás és indokolás nélkül, ingyenesen visszavonható.
Feliratkozom

Új hozzászólás írása

Hozzászólás *
 (BBCode formázások engedélyezettek) A következő BBCode formázások engedélyezettek:
[url=http://www.pelda.hu] Link neve[/url]
[b]félkövér[/b]
[i]dőlt[/i]
[u]aláhúzott[/u]
egyéb más BBCode és HTML kód használata nem megengedett.

F
D
A
URL

Hozzászólások (3 db)

Rocco írta: 2 hónapja

Futurisztikus, de ma melyik új autó nem az? Megszokjuk, úgy, mint az összeset.

A válaszoláshoz belépés szükséges
Bezzenev írta: 2 hónapja

mi ebbe a futurisztikus? :D:D:D:D:D:D:D egy lucid air talán az, de ez semmi.
ettől függetlenül korrekt, de ezek a nagy púpos-liftbackek vagy mik, annyira nem adják szemből/sréhen.

A válaszoláshoz belépés szükséges
octi írta: 2 hónapja

Te Magasságos! Hát ez az autó egy katasztrófa. Hogy a fasba lehet így elbasni valamit. Ez annyira futurisztikusan ostoba, hogy az már fáj..vagy inkább fújjj

A válaszoláshoz belépés szükséges
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Friss tesztek

Peugeot 5008 GT 2.0 BlueHDi teszt

Figyeld a másik kezét is! – 5008 GT

Legkisebb feladata lenne a szórakoztatás, ám az 5008 minőségi színházat nyújt, ilyennel ritkán találkozunk. Érzelmi ingerekkel bombáz, hajlamosak vagyunk nem figyelni, milyen valójában.


Toyota Prius 1.8 Plug-in Hybrid Executive teszt

Nincs mellébeszélés, 0,8 l/100 km a tesztfogyasztás

Egyliteres, mármint 1 l/100 km fogyasztású autóként hirdeti a Toyota a Prius Plug-in Hybridet. A gyári érték nem csupán hozható, alul is múlható.


Mini Cooper S E Countryman 4ALL teszt

Multivitamin - Mini Countryman plug-in hibrid teszt

Ha felnövök, gazdaságos hibrid leszek. Na jó, inkább divatos élményautó. Azért jó lenne terepezni is, és a praktikum sem utolsó szempont.

Még több teszt
dXNlcmRiX2lkPTQ0Jmd5YXJ0bWFueT1ob25kYQ==

Hirdetés

HONDA tesztek

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

A szívás vége? Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC teszt

Kidolgozásával és árával megnyerő a Honda Civic Tourer, szívómotorja tartós üzemet, megbízhatóságot ígér. Sportos? Kicsit sem az.


Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC teszt

Finommechanika - Honda Civic Tourer teszt

Szerethető autó az új Civic Tourer, ami a Honda 1.6-os dízelével ha nem is a legolcsóbb, de az egyik legigényesebb a kategóriában.


Honda CR-V 2.0 Exe és Honda kerékpár teszt

Honda nyolc kerékkel

Három Honda egy áráért. A gyár kerékpártartót és Honda biciklit is kínál a CR-V szabadidő-autóhoz. Némi felár megfizetése után.


Honda CR-Z teszt

Zöld örömautó

Újjászületett a CRX? Elsőként teszteltük a Honda CR-Z 1.5 GT hibrid sportkocsit.


Honda Civic teszt

Orion űrhajó

Csak négyféle külső színben, és kizárólag fekete kárpittal rendelhető az ötajtós Honda Civic 1.8 Sport Special Edition, az összhatás mégis izgalmas.


Még több HONDA teszt

Címlapon


Friss cikkek

Itthon vezettük a Jeep Compass második generációját

Szakadó esőben is kuckós a Jeep Compass

12 órája – Újdonság

Engedett amerikai büszkeségéből a Jeep, és egy dögös, átgondolt SUV-t állít csatasorba a népes kompakt szegmensben, valódi tereptudással.


Meghajtottuk a Porsche 911 GTS-t és a Turbót

Sortűz a nemzet arénájának tövében

Tegnap – Újdonság

Ma már a legtöbb 911-es motorját turbó lélegezteti, a GTS óriási móka hátsó és összkerékhajtással is. Rendesen keltik a feltűnést, de még így is kevesen irigyeltek a felcsúti aréna tövében.


Képes sportautókat büntetni egy villanyautó?

Meglepő eredmény a világ legnagyobb gyorsulásán Videó

2 napja – Sztori

Idén is megcsinálta a Motor Trend a világ legnagyobb gyorsulásaként elhíresült összevetést, amibe idén összkerekes villanyautó is került.


Kapcsolódó tartalom


Használtautó.hu

HONDA ACCORD Tourer 2.2 i-DTEC Elegance Kilóméter garancia !

HONDA ACCORD Tourer 2....

Ár: 2.690.000 Ft

Évjárat: 2009 / 6

Kivitel: Kombi

Üzemanyag: Dízel

HONDA ACCORD 2.0 Comfort My. 06

HONDA ACCORD 2.0 Comfo...

Ár: 2.190.000 Ft

Évjárat: 2006 / 12

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

HONDA ACCORD 2.0 Elegance

HONDA ACCORD 2.0 Elegance

Ár: 2.499.000 Ft

Évjárat: 2008 / 9

Kivitel: Sedan

Üzemanyag: Benzin

Még több autó

Kövess minket a Facebookon is!