Új felszereltségi szinttel bővült a Mazda3, amely a kompakt szegmensbe hozza a nagyobb autóktól megszokott prémium belsőt. A Nagisa különleges kivitel főként a belsőt teszi különlegessé, de az egyedi fényezés is csak ehhez kapható.
Főleg két állandó személynek telitalálat az új Toyota C-HR. És bár ez öntöltő hibridként is ugyanígy igaz rá, a legnagyobb dobás az extralistáján mégis egyértelműen a nagyobb akkuval párosított töltőcsatlakozó. Hogy miért? Íme a válasz!
A Puma életében is elérkezett az idő a ráncfelvarrásra, amely főként az utasteret érinti. A 155 lóerős motorral vizsgáltuk meg, mi változott a márka egyik legkelendőbb modelljén.
A Torres benzinmotorral egy ideje már kapható itthon, viszont nemrég megérkezett villanyhajtással is. Ahogy a küllemén is látni, szó sincs egyszerű hajtáslánc cseréről, hiszen a megjelenés is eltér. Vajon mire képes a SsangYong óriása elektromosan?
Nincsen Passat Superb nélkül, legalábbis ami a legújabb generációkat illeti. Éppen ezért felmerül a kérdés: van egyáltalán értelme két külön modellként forgalmazni őket? Egyetlen hetet kellett eltöltenem a leghosszabb Škodával, hogy kiderüljön a válasz!
Nem ordít a Yaris külleméről a frissítés, hiszen ezen a téren egyáltalán nem változott, ám ettől még a lemezek alatt egy modernebb, takarékosabb és még jobb városi kisautó lapul, főleg a 130 lóerős hibrid hajtáslánccal.
Él és virul a Subaru, még akkor is, ha itthon nem tömegtermék. Az XV helyére lépő Crosstrek is hordoz magában némi amerikai hangulatot a japán eredet ellenére, de szerintem pont ettől olyan izgalmas. Ráadásul 8 év garanciát adnak rá!
Kipróbáltuk a Citroën legfrissebb nagycsaládos tolóajtósát, amelyen már az új embléma és az új formanyelv is megjelent. De vajon tud még újat mutatni? Kell neki egyáltalán? Vagy épp a gyökerekhez való visszatérés az igazi aduásza? Íme a válaszok!
Frissült a Volkswagen első "igazi" villanyautója, ám a gyerekbetegségeit már út közben levetette. Persze, értem én, hogy könnyebb köpködni rá és beállni a sorba, valójában viszont egyedül a hírneve és az ára miatt van mit bizonyítania.
Mire a harmadik generációhoz ért, addigra a Kuga már megszerezte a piacon az elismerést. A SUV-mánia kellős közepén, szép eladási számokat produkálva a Ford sem kockáztatott, ezért lett egy kissé kommersz a 3. felvonás formája. De ez most megváltozott!