Mindenki tudja, hogy mi ez, mégis megéri beszélni róla: egy teljes hétig nyúztuk a Suzuki közel 25 milliós, konnektoros hibrid csúcsmodelljét, ráadásul abból is a frissített verziót. Íme a tapasztalatok!
Nincs mese, a SsangYong újdonsága egy igazi, kalandra kész terepjáró kell, hogy legyen: magas, szögletes és mindenütt az off-road életmódra utaló részleteket találunk a karosszériáján. Vagy mindez csak a látszat?
Ma a kínai autó már mást jelent, mint 10 évvel ezelőtt, ezt szemlélteti, hogy rengeteg halott próbálkozás után végre valóban betörni látszanak az európai piacra. Remek példa ez a Dongfeng T5 Evo tesztautó is. De miért nem olcsóbb a konkurenseinél?
Manapság szinte minden gyártó sportos álcába öltözteti a legjobban extrázott modelleket, nincs ezzel másképp a Toyota sem. A legtöbb felhasználónak azonban sokkal fontosabb, hogy milyen technika és praktikum lapul a vadabb vonalak és a nagy felnik mögött.
Annyira különleges az MG4, hogy a videó mellett mindenképpen szerettük volna megmutatni képeken keresztül is azt az autót, ami kicsit olcsóbban felpörgethetné az elektromos autók népszerűségét.
Nincs abban semmi, meglepő, hogy a Toyota az eladási statisztikák élén áll. Persze, a SUV-jait viszik, mint a cukrot, de a normális típusok, mint egy mezei Corolla is népszerűek. Most a frissített változat ismét megmutatta ennek az okát.
Crossoverként manapság nehéz kitűnni a tömegből, a Nissan Juke mégis képes feltűnést kelteni az utakon. Mutatjuk, milyen lett a Nissan városi autója a hibrid hajtáslánccal kiegészülve.