Télen egyszerre próbáltuk az MG ZS villanyhajtású változatát, illetve a Kia Niro szintén kizárólag villanymotoros modelljét, a szerencsés együttállás apropójából összehasonlító tesztet is forgattunk róluk. Nézzétek meg a videót!
Még mindig érdekes teremtés az új Ignis, kívül-belül kreatív megoldásokkal dolgozó külseje mögött azonban egy egyszerű, mégis kellemes autó lapul. De mi is ez valójában? És ami fontosabb: miért nincs belőle több a hazai utakon?
Egy élményautóhoz nem a drága extrákra és a lóerőkre van szükség, de még csak nem is hátsókerék-hajtásra: ezeknek a modelleknek az élmény a lényege. Nehezen lehetne erre jobb példát találni a kategóriájában filléres, mégis szinte tökéletes Swift Sportnál.
Egy kis hatótávparával indult az ismerkedés a Toyota fogadott gyermekével, ám adaptálódva a villanyautós sajátosságokhoz, gyorsan kedvelhetővé vált a masina.
Ha azt hitted, hogy már nem lehet hová fokozni a Hiluxot, akkor tévedtél: a Toyota még vadabbá varázsolta a nálunk is kapható pickupját. Az összkerékhajtás és a brutális terepképesség mellé praktikus kütyüket kapott, de vajon lesz aki kihasználja?
Nehéz manapság "olcsó" és jó autót gyártani, a Mazda mégis megpróbálja a lehetetlent a modelljeivel. De vajon az elektromos autók mezőnyében is sikerülhet egyszerre a kettő? Kipróbáltuk a frissített MX-30 csúcsváltozatát, hogy kiderüljön!
Kellene, mint egy falat kenyér a magyar piacra egy olyan új modell, amelynek birtoklásán esetleg még egy magánvásárló is mer gondolkodni. Várjunk csak! Hiszen itt van! Persze, az MG HS sem olcsó, de egy kis fény az alagút végén.
Az új, Vizor orr mellé megannyi más, kisebb-nagyobb részlet mellett a konnektoros hibrid hajtáslánc is megmaradt az Opel Grandland kínálatában a frissítés után. Ultimate felszereltséggel, elsőkerék-hajtásosként próbáltuk, íme a konklúzió!