A Ford legprofitábilisabb autója a Kuga. Ezzel elégítik ki a címben említett családok igényeit, és ehhez már elengedhetetlen egy PHEV is a palettán. 2500 kilométer alatt, gazdag felszereltséggel mutathatta a tesztautó, hogy miért olyan népszerű.
Egyre több a városi használatra szánt villanyfurgon, így egyre nagyobb a viszonyítási alap is. A Renault már az előző Kangoot is bedobta a mélyvízbe a Z.E. változattal, az új pedig a márka nevezéktanához igazodva az E-Tech család tagjaként bizonyíthat.
Bármennyire is eluralta a sajtót a belsőégésű motorok tiltása, az még mindig a távoli jövő sztorija. Hiszen nézzétek meg az X1 motorkínálatát. Van itt minden: sima benzin, dízel, PHEV és villany is. Nézzük a benzinest!
A Vitara után az S-Cross is megkapta a Suzuki önálló hajtásra is képes hibrid hajtásláncát, automata váltóval ma már csakis így kapható. Alaposan próbára tettük.
Ilyen nincs, és mégis van: minden háromhengeres konkurensét leveri városi fogyasztásban az új Civic, teszi mindezt egy 2,0 literes szívómotorral és 184 lóerővel, korunk egyik, ha nem a legjobb hajtásláncával. Íme az autó, ami újraírja a szabályokat.
Nagyobb akkut kapott a Mercedes elektromos városi áruszállítója, mutatjuk a számokat és az adatokat, illetve az autó határait és problémáit is. Ezek fényében könnyedén alátámasztható, hogy miért tökéletes ez a villanyfurgon a hétköznapi futármunkára.
Szépen cseng a T-osztály név, de annyira Citan ez az autó, hogy még a forgalmijában is az utóbbi típusnév szerepelt. A Citan pedig nem más, mint a Renault Kangoo, ugye? Ettől függetlenül a T-osztály kitűnő családi autó.
GTX csomaggal már járt nálunk, most a Pro névre keresztelt alapváltozatot is kipróbáltuk. Videón mutatjuk be, hogy milyen vezetni, és úgy összességében mire képes a Volkswagen újdonsága.
Próbáltuk sima benzinesként, sportos köntössel, majd dízelként, de már elegánsabb díszítéssel is az új Astrát. Most pedig itt a zöld rendszámos, de ismét sportos modell.