Alaposan kipróbáltuk a Ford Tourneo Connect haszonjármű alapú egyterűt: több mint 3000 kilométert autóztunk vele. Ésszel használva meglepően takarékos!
Kicsit olyan a DS 9 mint, amikor lapot húz valaki a 19-re a black jack játékban. Hiszen a SUV-láz tombolásában mintha eltűnt volna a jó ízlés az emberekből. Ám a DS most utat mutat a valódi eleganciához.
Nincs mese, egyszerűen még mindig a Mazda MX-5, illetve a hozzá hasonló roadsterek adják meg a legjobban azt az élményt a vezetés szerelmeseinek, amikor úgy igazán eggyé válhatnak az autóval.
Variációk a T-Crossra - mondhatnánk: a Taigóval a Volkswagen még egy kis crossovert dobott a piacra, ami szándékosan a keresletet követi. De vajon azt is kapják a vásárlók, amire szükségük van a kisebb, elérhetőbb áron kínált kupé SUV modellekben?
Nem ő kapta az autóipar legszebb formatervét, ám városi kisautónak az egyik legjobb választás még mindig. De most mégis búcsúzik az i3, vigasztalhat a tudat, hogy bőven lesz belőle a használtautó-piacon.
Szürke lökhárítós, filléres kisautóból kompaktokat szorongató, menő verdává avanzsált a Škoda Fabia: ha ennél többet kérnének érte négy hengerrel, akkor is megérné az árát. Tágas, erős, kényelmes, stílusos, és olyan hifije van, amire senki sem számított.
Az eddigi lágy hibrid hajtáslánc mellett az idei évtől hibridként is elérhető az újautó-piacot hosszú évekig vezető Suzuki Vitara. A nyári próba meglepően kedvező fogyasztást hozott.
A piac legolcsóbb hétülésese forró téma, a fullos és az alap Dacia Jogger után a középső felszereltségűt is elhoztuk egy maratoni, több mint háromezer kilométeres tesztre.