Évtizedek óta él egymás mellett a valóban sportos Audi, illetve az S line optikás, ami legfeljebb a hozzá nem értőket vezeti félre. Vajon az elektromos SUV korszakban is megmaradt a valódi S markáns előnye? Ennek jártam utána két Q6 segítségével.
Eddig is egy kimondottan jó autó volt, így a frissítés után sem okozott csalódást a koreaiak családi modellje. Csúcsfelszereltséggel, 2,2 literes dízelmotorral, ám mindösszesen 5 férőhellyel próbáltuk.
Csak a származása és esetleg a külleme miatt lesz nehéz a bejáratott prémiummárkáktól vásárlókat hódítania a BYD SUV-kupéjának, a színvonal ugyanis meghaladja a nagy nevekét. Az ára viszont a hétköznapi gyártók nagyobb akkus modelljeivel is versenyképes.
Spanyolországban tervezték, azonban Kínában születik a Cupra második villanyautója, a Tavascan. Vajon ez érződik rajta? Utánajártunk, ahogy annak is, hogy bírja a kemény téli időjárást a elektromos SUV-kupé! Íme a válaszok!
Értelmetlennek tűnik, mégis mindenkinek ez kell: a hatalmas, hétüléses városi terepjárók műfaja töretlenül népszerű. A Nissan viszont megpróbált értelmet vinni az egyenletbe egy érdekes hajtáslánccal.
Továbbra is örvendetes, hogy a BMW minden hajtásláncot megtart a kínálatában. A dízelmotorjaik nagyszerűen passzolnak például a termetes SUV-okba, feltéve, ha nem városi használatra veszik az ügyfelek.
Ráncfelvarrása után karakteresebb és szerintem kívánatosabb is lett a Nissan Qashqai, és igazából nehéz bárhol is belekötni. Nem véletlenül népszerű itthon.